får lyd og ikkje rein bass ut av audiomoods sub? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå har det seg slik at jeg faktisk har en sånn Audiomoods sub som du nevner, men jeg kjøpte min 251,- på gooba nettauksjon like før de gikk konkurs. Til 251,- får man mye for pengene, den spiller faktisk ganske høyt og jeg har gitt den mye juling. Men det blir litt one-note-bass, den er ikke mye definert i lyden og går heller ikke særlig dypt. Men om andre suber til 999,- gir så mye mer vet jeg ikke, jeg ville nok heller spart litt mer penger og gått for den som shield foreslår eller kjøpt noe brukt.

Uansett vil ikke 8" basselement spille særlig dypt (hvertfall ikke når vi snakker om dette prissegmentet) så skal du ha dyp bass så bør du opp på 10-12".

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fordpover
    skal kjøpe meg en audiomoods - Sub 8 - aktiv subwoofer 150W ifra inbao men er det så lurt? er det en skikkelig sub??
    Legg heller på ett par hundrelapper og kjøp den billigste Yamaha subben,så får du mer for pengene når du først skal kjøpe billig,Har hørt på audiomoods men den spiller ikke bassen rent når du skal spille litt høyt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sikring til denne

Heisann, er det noen som vet hvordan glass sikring en skal ha på denne høytaleren? Det står fryktelig lite om hvor stor sikring en skal ha på den. da den gamle jeg hadde gikk i stykker på grunn av ustabil strøm.

Flott om noen kunne kommet med et svar der

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •