Spørsmål om XTZ 99.22 og stativer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål om XTZ 99.22 og stativer

På Surround.no står det i beskrivelsen til 99.22:

Om 99.22

Utrustet med SEAS element og en høyoppløslig banddiskant.

Kan anvendes som fronthøyttalere på f.eks. stativ eller som satelitthøyttalere.

XTZ 99.21 Shielded kan også brukes som center fordi den er skjermet.

XTZ 99.21? Dette står jo i beskrivelsen til 99.22 modellen. Hvordan kan jeg vite om den er skjermet da? Gjelder dette for både 99.21 og 99.22? Er den eneste forskjellen på disse to utseendet?

Også har jeg et spørsmål når det gjelder stativer til 99.22. Siden jeg knapt har plass på skrivebordet mitt (Lol) tenkte jeg å ha de på stativer bak skrivebordet mitt. Bordet er 73 cm høyt, så stativet må minst være like høyt som bordet. Jeg tenkte på disse:

Justerbare metall-stativ i sort farve

Bredden kan justeres fra 13-23 cm. XTZ 99.22 er 23.4 cm bred. Tror dere det er mulig å skvise de inn?

Men hvis 99.21 og 99.22 er nøyaktige like bortsett fra utseendet ville jeg jo selvfølgelig gått for 99.21 siden de er mindre (200 x 370 x 330 mm (Bredde x Høyde x Dybde) vs 99.22 ( 234 x 375 x 350 mm mm (Bredde x Høyde x Dybde)
    . Har noen erfaringer på lydkvaliteten på disse?

Opsettet blir sannsynligvis XTZ forsterkeren, XTZ 99 W10.16 Pianolakk og XTZ 99.22, eventuelt 99.21, så det blir mye pianolakk :-D

Hilsen Eirik

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt en av "storebrødrene" 99.26, og synes det var veldig god lyd i disse i forhold til pris. Vil tro det samme er tilfelle med de du kikker på og.

Har du egentlig behov for at de er skjermet? Har du plasma eller LCD skjerm er det ikke nødvendig.

99.26 og 99.25 er helt like bortsett fra designet på kabinettet, og derfor er jeg rimelig sikker på at dette er tilfelle for 99.21 og 99.22 også.

Synes de stativene så litt spinkle ut for en høyttaler på 10kg, ville gått for et av disse.
    Proson Stativ Heavy Duty 88 cm. i Sort farve
    Proson Stativ Heavy Duty 68 cm i sort farve

Har selv det på 68cm. Skulle heller hatt det på 88cm, men det fantes ikke da jeg kjøpte Solide stativer til en grei pris.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det sikkert det stativet på 88 cm, og 99.22, siden jeg syns de ser bedre ut :razz: Kommer til å bruke det til laptop, men så en fyr som satte en sub ved siden av macen elller noe sånt, tror noe klikka inni der :razz:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •