Stativhøytalere til soverom

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Yawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Stativhøytalere til soverom

Heisann, jepp, skal ha et stereosystem til filmvisning og musikkavspillig på sove rommet.
    Hvorfor stereo og ikke surround? vel, har en stereo forsterker liggende av meget høy kvalitet (selvbygg), og vil ikke kvitte meg med den. Alt for glad i den.

Det må være høytalere som kan gjengi en klar dialog i lydbilde i filmer. Spille vakker, rolig og avslappende musikk. Gjerne med myke, varme tone gjengivelser. Skal ikke brukes til å spille høyt med, bare til rolige kvelder for meg og dama. Detaljerikt er vel ordet.
    Pris er ikke satt enda, men regner jo med å bruke litt da, 10 - 12 tusen kansje, vet ikke jeg.

Noen gode forslag?

Hadde vert konge med noen forslag jeg kunne gått etter, testet ut sammen med elektronikken etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Yawa
    Heisann, jepp, skal ha et stereosystem til filmvisning og musikkavspillig på sove rommet.
    Hvorfor stereo og ikke surround? vel, har en stereo forsterker liggende av meget høy kvalitet (selvbygg), og vil ikke kvitte meg med den. Alt for glad i den.

Det må være høytalere som kan gjengi en klar dialog i lydbilde i filmer. Spille vakker, rolig og avslappende musikk. Gjerne med myke, varme tone gjengivelser. Skal ikke brukes til å spille høyt med, bare til rolige kvelder for meg og dama. Detaljerikt er vel ordet.
    Pris er ikke satt enda, men regner jo med å bruke litt da, 10 - 12 tusen kansje, vet ikke jeg.

Noen gode forslag?

Hadde vert konge med noen forslag jeg kunne gått etter, testet ut sammen med elektronikken etc.

Er vel ikke akkurat din prisklasse men. Jeg er svært fornøyd med mine B&W 685.

Active RimJob sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler deg å ta med en bunke cd'er til Soundgarden og sjekk ut Dynaudio Focus 140. Er rett og slett en utrolig god stativhøytaler.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lytt til denne. Hadde jeg at råd til et stereo lytterom hvor jeg ønsket å lytte til god musikk på et moderat lydnivå så ville denne vært en av kandidatene selv om jeg ikke er overbegeistret for Hifiklubben.

Den er også ganske plasseringsvennlig som kan være praktisk i et soverom.

Høyttaler - Stativhøyttaler | Hi-Fi Klubben: B&W CM1 Høyttalere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •