Rumperister - Hva trenger jeg? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så lite avansert gjorde jeg det. Kostet stort gjorde det heller ikke:

Link

Intermediate rayman85 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    504
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Coaslip
    Kommer mest sannsynlig også til å selge svært rimelige akustikkplater som jeg har sett brukere på forumet betale opp til 2000,- kr per plate for. Og da snakker jeg om priser langt under 500,- lappen pr plate..
    Har du link?

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rayman85
    Har du link?
    Desverre, ikke enda. Det er en kamerat av meg som driver nettbutikken som har holdt på med dette. Men skal se hva jeg finner ut av.

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode Nyheter!

Vi har endelig blitt godkjent som Norsk forhandler av Buttkicker-produktene.

Det vil si vi forhandler alle produkter som buttkicker forhandler, i 240V CE
    godkjente utgaver. Dette er _helt_ freskt foreløpig, men jeg renger med vi kommer til å ta oss av garantien osv , så har dere en norsk forhandler å forholde dere til.

Har sett over prislistene , og for å få opp interessen så har vi bestemt oss for å kjøre ut denne uken med introduksjonspris på LFE-kittet med forsterker og 1 stk shaker - siden dette virker "mest interessant" Bestillingsfrist er altså Mandag 22.09.08.

Link her :

ButtKicker®

Denne prisen blir 4995,- inkl mva , pluss frakt og eventuelt oppkrav i Norge. Den kan såklart hentes fraktfritt hos oss her i Stavanger om du ønsker det. Det blir mulighet til å betale med VISA og MASTERCARD, via nettbutikk. Jeg kommer tilbake med URL før varene ankommer. Dette blir tatt igjennom et allerde eksisterende firma som heter Stikker.no som driver med import av trommestikker og gitarstrenger fra USA , så betalingsløsninger og slikt er allerede opprettet , der er bare å lage en produktside.

Vi har priser på alle produktene klare, er det noe mer dere lurer på er det bare å ta kontakt med meg via PM.

Dette blir første bestillingen i fra statene , så vi vet ikke noe videre om leveringstiden på produktet, men du betaler ingenting før vi har produktet på lager her i Norge , og er klar til å sende det ut til deg. Vi trenger bare en bekreftelse på at du/dere er ønsker å bestille.

mvh
    Christian Våge

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det meste fra buttkicker på plass hos oss , vi har bare ikke rukket å opprette en hjemmeside enda , eller helt bestemt oss for firmanavn , men skulle dere ønske å bestille så er det bare å ta kontakt via PM. Vi har det de som vi regner med blir mest populært på lager i Stavanger og står klare for sende ut. Alt i 240v utgaver, såklart.

mvh
    Christian Våge

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •