Senter høyttaler, make or brake

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Senter høyttaler, make or brake

Jeg har nå vært en voksende entusiast i 8 år. Jeg har alltid vært en hjemmekino mann, men aldri en forkjemper for senterhøyttaleren.
    Jeg har aldri hatt noe stort rom å ha anlegget i, jeg har aldri oppnådd den ønskete 1:1 likesidede tre kant mellom sitte plassen og frontene, men alltid hatt litt for smalt oppsett. Dette har ført til mye forsking på senterkanalen. Som den uerfarne jeg var kjøpte jeg den ene senteren etter den andre. Tilslutt i frustrasjon kjøpte jeg en B&W CDMCNT, dette var en senter til prisen av alle de fire andre høyttaleren til sammen. Men selv ikke da fikk jeg hva jeg ønsket. Da koblet jeg ut senter kanalen fra forsterkeren og senter lyden ut på frontene. Jeg syntes dette var en kjempe løsning.
    Jeg vil nå tipse andre om å prøve dette og gi meg tilbakemelding?

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører phantom center selv, pga at jeg ikke har funnet på noe vettugt senterstativ enda, men kan ikke si at det er noe problem i det daglige, god lyd og bra plassering av stemmer og effekter i film likevel.

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte phantom selv en periode mens jeg var på jakt etter matchende senter til mine fronter. Funker bra for en person, men lydbilde faller litt sammen for de som sitter ut til sidene...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •