Dynavoice F6 bedre enn QLN artech 6? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

god pakke,

Sitat Opprinnelig postet av kekvalhe
    Det pendler dette...vurderer nå seriøst Cambridge 640A v.2 + Cambridge DVD89 + F6 - dette ser iallfall ut til å være kritikerroste produkter alle sammen og for en latterlig lav pris. I DVD89 får man sågar både godt bilde og god lyd en test iallfall...
    Har hatt pressis den samme kombinasjonen selv, var for omkring et og et halvt år siden nå tenker jeg, var en god kombinasjon selvom det ikke var kombinasjonen som spiller høyest.
    Jeg solgte pakken videre til foreldrene til bestekompisen min tilbake fra videregående, foreldrene hans liker meg ennå for å si det sån, ikke vert noen form for problemer, strålende lyd og det er jo ikke et minus at det ser lekkert ut også

Jeg syns heller ikke HK og NAD er spesielt like i lyden, og jeg liker faktisk NAD bedre enn HK, men det er en smakssak ikke nødvendigvis det at den ene alltid er en bedre match enn den andre, det kommer selfølgelig litt ann på hva man spiller og ved hvilke lydnivåer.

Cambridge elektronikken er ikke et dumt valg hvertfall, utrolig kvalitet for pengene og det er så absolutt en grunn til at den har kommet godt ut i mange tester, skulle det vise seg at du kunne tenke deg en litt dyrere høytaler eller legge til en liten subb, så kan man jo suplere eller bytte det senere, selvom jeg tror du vil like resultatet

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare så det liksom er sagt:

Yamaha + Dynavoice er veldig god match.
    Nå har jeg Qln Qubic II F på min Yamaha receiver, ene og alene pga størrelsen og designet på Qln. Lydmessig heller jeg til at M65 er bedre enn Qln Qubic, men så kostet de Qln'ene hele kr 795,-
    (M65 står og furter i et hjørne i stua.........litt sort maling på dem så er de nok på plass igjen - calvados fargen passet ikke inn, spesielt hos fruentimmeret)

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JKJK
    Ikke for å prøve å hevde meg over noe som helst... men hva legger du i knirkefritt?
    (...)
    Som sagt: prøver ikke å hevde meg over noe som helst, jeg er bare nysjerrig
    At receiveren uten noen som helst problemer kan få ut mye av potensialet i disse høyttalerene. Lyden er en smakssans og i mitt tilfelle var H/K og F6 den perfekte match.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •