Nye høytalere til hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye høytalere til hjemmekino

Hei.
    Har disse høytalerne i min hjemmekino. Har fire SBS-01 + 1 SCS senter og 2 stk. PB.10-NSD Subber. Har utvidet stuen så den er 5,5 meter lang, med en sittegruppe foran og en rad kinostoler bak. Jeg synes det blir litt lite lyd fra bak høytalere og ønsker og utvide med 2 stk nye fronter så jeg får ett 7.1 system. Så var det hvilke fronter jeg skulle velge. Har sett på de fra SVS, både de nye MTS frontene og også de mye rimligere som er bygget om fra SCS til SCS-01-M. Bruker det stort sett til TV og kino, så er litt usikker på hvor store fronter jeg trenger, har også vurdert andre brukte, men vet for lite om dette. Har en Onkyo 605 forsterker, har blue ray Sony BSD-300 og Toshiba ED 10

aos2

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Hei.
    Har disse høytalerne i min hjemmekino. Har fire SBS-01 + 1 SCS senter og 2 stk. PB.10-NSD Subber. Har utvidet stuen så den er 5,5 meter lang, med en sittegruppe foran og en rad kinostoler bak. Jeg synes det blir litt lite lyd fra bak høytalere og ønsker og utvide med 2 stk nye fronter så jeg får ett 7.1 system. Så var det hvilke fronter jeg skulle velge. Har sett på de fra SVS, både de nye MTS frontene og også de mye rimligere som er bygget om fra SCS til SCS-01-M. Bruker det stort sett til TV og kino, så er litt usikker på hvor store fronter jeg trenger, har også vurdert andre brukte, men vet for lite om dette. Har en Onkyo 605 forsterker, har blue ray Sony BSD-300 og Toshiba ED 10

aos2
    hva med og heller gå for noen litt større gulvstående høyttalere? av et annet merke?

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    hva med og heller gå for noen litt større gulvstående høyttalere? av et annet merke?
    Og vi nevner i fleng?

arntost:
    Tror de MTS'ene blir bra jeg.
    Mer enn store nok til en stue + de matcher vel resten av høyttalerene dine greit skulle jeg tro. (lydsignatur osv.)

Med mindre du gir blaffen i alt og alle, og gjør sånn som meg...

:twisted: :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Og vi nevner i fleng?

arntost:
    Tror de MTS'ene blir bra jeg.
    Mer enn store nok til en stue + de matcher vel resten av høyttalerene dine greit skulle jeg tro. (lydsignatur osv.)

Med mindre du gir blaffen i alt og alle, og gjør sånn som meg...

:twisted: :twisted:
    Var vel også veldig inne på å velge gulvstående høytalere, og SVS sine nye MTS virker fristende, har noen lest noen gode tester på disse?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •