N00b spørsmål om brukt tilbud på Dali

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question N00b spørsmål om brukt tilbud på Dali

Har fått tilbud på et par Dali front & bak tell samla 2800,- fra en kar her i Tromsø. Dali Suite 2.5 fronter og Blue R1000 bakhøytalere.

Bra lyd for pengene? Noe jeg skal sjekke når jeg test hører? Problemer med merket som kansje er der?

Vil denne receiveren NAD T744 klare drive disse fire + ny Dali center og en sub senere:
    Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: NAD T744 Hjemmekinoreceiver

takker for svar

mvh

Stig,

Newcomer Kenneth_T sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!!

Du burde fått lov til å låne de med deg hjem for en test i din egen stue.
    Og hvis du da er førnøyd, så hvorfor ikke slå til det er nå ikke noe å si på prisen etter min mening..

Og når det gjelder recieveren, ville jeg gått opp til ihvertfall denne (Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1508 Hjemmekinoreceiver) da du får innganger for hdmi.. Det er nesten ett must i disse dager

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og hørte på litt forskjellig musikk hos selgeren. Pop/rock/filmmusikk og var veldig fornøyd. Tror lyden åpner seg i min stue som er litt større enn hans. Helt strøken finish, ingen riper i membranene etc..
    Så...jeg kjøpte høytalerne og siden jeg ikke har receiver kjøpte jeg denne på HiFiklubben noen minutter senere:

Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-2308 Hjemmekinoreceiver

Nå kommer bruttern innom snart som har mer peil enn meg og hjelper meg med oppsettet så jeg gleder meg til resultatet

Uansett så var jo prisen upåklagelig

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth_T
    Hei!!
    Og når det gjelder recieveren, ville jeg gått opp til ihvertfall denne (Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1508 Hjemmekinoreceiver) da du får innganger for hdmi.. Det er nesten ett must i disse dager
    Jeg vil påpeke at receiveren fra Nad er mer strømsterk enn den du linker til. AVR-1508 støtter heller ikke switching av lyd, men kun ren videoswitching. Da er jo kanskje mye av poenget borte.

Newcomer Kenneth_T sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVFredrik
    Jeg vil påpeke at receiveren fra Nad er mer strømsterk enn den du linker til. AVR-1508 støtter heller ikke switching av lyd, men kun ren videoswitching. Da er jo kanskje mye av poenget borte.
    Det kan jeg vel ikke krangle om Leste ikke all spesifikasjonen desverre. Men nå valgte han likevel ikke denne, men en enda bedre en:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •