B&w Cdm 9nt Vs. B&w Dm683 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w Cdm 9nt Vs. B&w Dm683 ?

Skal kjøpe høytalere i løpet av uken som kommer,har sett på 2 forskjellige B&W høytalere (CDM 9NT) og (DM683) CDM 9NT høytalerne får jeg for 9000,- DM683 blir nypris. Har noen her inne hørt begge høytalerne? Kommer til å kjøre en Denon AVR3808 reciever. Har også en ECI-2 som jeg kan bruke hvis den er no tess til disse høytalerne. Hører på mye forskjellig musikk rap,techno,country,rock,pop og ser en masse på film. Er glad i høy,klar/ren lyd med noe trykk. Disse skal spille i et hjemmekino anlegg. Noen som kan svare for meg? Takk

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Riis
    Skal kjøpe høytalere i løpet av uken som kommer,har sett på 2 forskjellige B&W høytalere (CDM 9NT) og (DM683) CDM 9NT høytalerne får jeg for 9000,- DM683 blir nypris. Har noen her inne hørt begge høytalerne? Kommer til å kjøre en Denon AVR3808 reciever. Har også en ECI-2 som jeg kan bruke hvis den er no tess til disse høytalerne. Hører på mye forskjellig musikk rap,techno,country,rock,pop og ser en masse på film. Er glad i høy,klar/ren lyd med noe trykk. Disse skal spille i et hjemmekino anlegg. Noen som kan svare for meg? Takk
    Har hørt 683 med forskjellige forsterkere, vart veldig imponert over trykket i de kombinert med nad 372+272.(litt grøtete lyd i forhold til den nye cm serien):-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •