valg av senterhøyttaler (+ surround back høyttalere)... noen forslag? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da var jeg tilbaks med høyttaler "problemene" mine...

har omsider mulighet å få tak i Dali R1000-bakhøyttalere.

er en ting jeg lurer på... se på det her bildet:

vil Dali R1000 fungere like bra som sidehøyttalere, kanskje? har nemlig funnet ut at de innmerka høyttalerne (som jeg har på veggen på bildet) passer der hvor pilen viser. de høyttalerne jeg har nå, er 24.5cm i høyden imens høyden fra listen og ned til vinduet er 26.5cm, så de høyttalerne jeg har nå, passer akkurat der... da kan jeg sette Dali R1000 der hvor jeg har de side høyttalerne nå, sant? det vil vel fungere like greit, vil det ikke..? eller?

en annen ting jeg lurer på er om jeg skal flytte sidehøyttalerne så de har likens høyde som bakhøyttalerne eller skal jeg bare la de stå som de står nå? skal jeg kanskje flytte de lenger frem i rommet å, eller..?

skal jeg også ta å flytte bakhøyttalerne så de står plassert i hver sin hjørne istedenfor, kanskje..?

hva mener dere er best? har fått et par SVARTE Dali R1000 til en god pris, så jeg vurderer å slå til... skal dog sies at jeg har planer om å flytte snart, så da blir jeg å plassere alt av annlegg og den slags i et større rom enn hva jeg har nå. jeg trenger imidlertid løsning for det her nå, så hva syns dere?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ingen som har noe å si på dette..?