skisse på delefilter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

skisse på delefilter

Noen som har en skisse på delefilter til Concept 8 og patos basic 310MK2 så jeg slipper å skru på de før jeg skal bytte filteren

hadde vært greit å lodde de ferdig først

på dali hadde jeg tenkt å bytte alle komponentene til noen med litt bedre kvalitet
    og på patosene hadde jeg tenkt å bytte de 2 komponentene for å gjøre netthandel versonene lik de som selges av mere seriøse forhandlere

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dimm
    Noen som har en skisse på delefilter til Concept 8 og patos basic 310MK2 så jeg slipper å skru på de før jeg skal bytte filteren

hadde vært greit å lodde de ferdig først

på dali hadde jeg tenkt å bytte alle komponentene til noen med litt bedre kvalitet
    og på patosene hadde jeg tenkt å bytte de 2 komponentene for å gjøre netthandel versonene lik de som selges av mere seriøse forhandlere

Må bare spørre, har du sjekket hva som står i de fra før da ?
    De komponenterne som står i en høyttaler står der stort sett av en grunn, at du vil få en endring med sjifte av komponentene tviler jeg ikke på, men om det blir noe særlig bedre er vel heller usikkert!

Angående skjema til filteret, kan det være en mulighet å ta kontakt med produsent, eller de som reparer prduktene for forhandler. Har gjort det slik ved et par anledninger uten noe problem

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •