Fronthøytalere til rundt 10K - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var nede på hifihuset og hørte på MA GS20 og likte hva jeg hørte. Andre ga meg et braktilbud på disse med inbytte av mine gamle høytalere, så det er stor sansynlighet for at valget faller på disse. De andre høytalerene jeg får råd til, hvis jeg må selge selv, ligger i 10K kroners klassen og disse klarer ikke helt å komme opp imot MA'ene. Dette var i hvert fall førsteintrykket. Var i oslo og hørte på RF-82, DM683, System Audio SA1750 og JBL ES90 (som desverre falt helt igjennom). Noen som har noen invendinger mot valget jeg holder på å ta?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MathiasJJ
    Var nede på hifihuset og hørte på MA GS20 og likte hva jeg hørte. Andre ga meg et braktilbud på disse med inbytte av mine gamle høytalere, så det er stor sansynlighet for at valget faller på disse. De andre høytalerene jeg får råd til, hvis jeg må selge selv, ligger i 10K kroners klassen og disse klarer ikke helt å komme opp imot MA'ene. Dette var i hvert fall førsteintrykket. Var i oslo og hørte på RF-82, DM683, System Audio SA1750 og JBL ES90 (som desverre falt helt igjennom). Noen som har noen invendinger mot valget jeg holder på å ta?

Tror ikke du finner en eneste har på forumet som har hørt Gs20 som har innvendinger mot det valget!
    Spesielt ikke når de blir sammenliknet med høytalere til rundt 10k!

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4