XTZ 99.26 og Yamaha...?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer korp_mo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99.26 og Yamaha...?

Hei!
    Jeg vurderer å gå til innkjøp av XTZ 99.26. Jeg har fra før Yamaha RX-V1800 og Klipsch RC64 center. Planen var kanskje å bygge ut med XTZ 99 W10.17P x2 og slå de sammen med 99.26.
    Det jeg lurte på var om noen har erfaring med dette, spesielt om centeren min passer sammen? Kanskje den vil "stikke" seg for mye ut i forhold til XTZ pga. horndiskanten?

På forhånd takk for alle som svarer!

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av korp_mo
    Hei!
    Jeg vurderer å gå til innkjøp av XTZ 99.26. Jeg har fra før Yamaha RX-V1800 og Klipsch RC64 center. Planen var kanskje å bygge ut med XTZ 99 W10.17P x2 og slå de sammen med 99.26.
    Det jeg lurte på var om noen har erfaring med dette, spesielt om centeren min passer sammen? Kanskje den vil "stikke" seg for mye ut i forhold til XTZ pga. horndiskanten?

På forhånd takk for alle som svarer!
    Romkorreksjonen i Yamahaen vil vel hjelpe litt til å matche senteren med XTZ-ene.
    Selv bruker jeg en senter med bånddiskant, noe også XTZ-ene har, men lydsignaturen i senteren er endel lysere enn XTZ-ene. Jeg har ikke romkorreksjon, men synes allikevel det låter kjempetøft.
    Test ut og del dine erfaringer med oss.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •