xtz og Cambridge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

xtz og Cambridge

Tror jeg til slutt begynner å bli ferdig med jakten på stereoanlegg. Her er det jeg tenker på å kjøpe:

Forsterker: CAMBRIDGE 640A v.2
    Høytalere: Enten XTZ 93 eller XTZ 99.21.

Har ikke råd eller plass til en sub for tiden, vil dette kunne spille nok bass til musikk, film og spill på et behagelig nivå? Og vil det være så stor forskjell mellom høytalerne at det er verdt å satse på den dyreste, eller klarer jeg meg fint med 93? Har mesteparten av musikken min på mp3 av praktiske hensyn, og lurer på om 99.21(eller begge?) vil vise svakhetene ved dette for godt, eller om det vil bli god lyd likevel?

Tror i det minste dette vil være en god kombinasjon med hovedfokus på variert musikk, men også film og spill. Håper noen har noen innspill før jeg bestiller

Lurer også litt på hva jeg trenger av kabler, og hvor det lønner seg å kjøpe dette.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    var ikke XTC 93 en sub?

Du har jo spurt mange av disse spørsmålene på den forrige tråden du laget. Selv om dette var andre høyttalere, så er det ikke stor forskjell på det med mp3 lyd.

Kabler får du sikkert anbefalt der du skal kjøpe anlegget.
    Kan være kjekt å legge i litt på det. Snakker ikke om mange kronsajer, men nok til at det ikke koster 10,- meteren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •