Sende høyttalere - mangler litt emballasje

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sende høyttalere - mangler litt emballasje

Hei, skal selge mine høyttalere og den som vil kjøpe bor på andre siden av landet, så de må sendes. Har bare et lite problem, har jo selvfølgelig kastet alt av isopor osv. som fulgte med i pappeskene. Det er Dynavoice M-65, så de er ganske store og veier en god del. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan pakke dem best ned? Posten er vel ikke kjent for å behandle ting veldig delikat...

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gamle aviser, gamle klær, pledd, matter.

mye rart man kan bruke egentli.

mvh
    stian

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp noen meter med bobbleplast og surr rundt høyttalerene.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta deg en tur til din nærmeste Elkjøp, Expert eller annen butikk og få tak i (spør etter) litt gratis kartong og isopor.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på bobleplast og avispapir og kanskje noen gamle pledd eller noe...det funker altså greit? Ikke så dumt å stikke til en elektro og få litt isopor heller nei. Får bare prøve å pakke de inn så godt jeg kan og håpe Posten tar litt hensyn når det står "Forsiktig" på pakkene...

Active
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Isopor kan skjæres til og limes med for eksempel kontaktlim slik at du får tilpasset den til høyttalerne. Posten kan, som du sier, være ekstremt hardhendt, og jeg har flere ganger opplevd store hull og flenger i bølgepappen. Det bør derfor være avstand mellom innholdet og den ytre emballasjen. Isopor veier lite og er stivt og stabilt, i motsetning til enkelte av de andre forslagene her. Bruk gjerne litt myk skumplast (av den typen som benyttes under laminatgolv) innerst. Be en bønn eller to.

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dharma
    Isopor kan skjæres til og limes med for eksempel kontaktlim slik at du får tilpasset den til høyttalerne. Posten kan, som du sier, være ekstremt hardhendt, og jeg har flere ganger opplevd store hull og flenger i bølgepappen. Det bør derfor være avstand mellom innholdet og den ytre emballasjen. Isopor veier lite og er stivt og stabilt, i motsetning til enkelte av de andre forslagene her. Bruk gjerne litt myk skumplast (av den typen som benyttes under laminatgolv) innerst. Be en bønn eller to.
    jeg hiver meg på denne tråden. jeg har et par qln artec 12 høytalere jeg skal selge, jeg har ikke noe embalsje til de, så er det noen som vett hvor jeg kan få takk i store papp esker?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •