NAD VISIO TWO vs B&W CM1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD VISIO TWO vs B&W CM1

NAD har lansert en nyhet som heter Visio Two.

Mitt lytterom er ca 22 m2, og jeg hører på det meste av musikk.
    Forrige uke kjøpte jeg en NAD VISIO TWO til å drive mine etter hvert elskede
    B&W CM1.

Disse macher bra synes jeg, og da er det det lydmessige jeg tenker på!
    Forsterkeren er bare oppgitt til 2 X 60 watt og B&W som er kjent for å være tungdrivne får mere enn nok støm. Min tanke bak disse to handlene er å fylle stua med kvalitetslyd, uten å fylle bordet med fjernkontroller. NAD VISO TWO leveres med en programerbar fjernkontroll. Utrolig lett å kopiere inn komandoer, dessuten har den et behagelig blått lys når det er mørk i stua.

Løp og kjøp! Jeg er foreløpig meget godt fornøyd. Ikke minst er designet meget spennende og uvant i fra NAD, og om dette er fremtidens design er meg uvisst, men det tilkltaler meg med de mykt avrunnede sidene og fronten med herlige detaljer i aluminium. Ikke noe som ligner der ute blant konkurentene.

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har cm1 og nad 372, er meget fornøyd. (men det spiller ikke så veldig høyt)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Effektmessig skal jo dette gå greit. Men CM-1 er så sinnsykt bra til prisen, at den egentlig fortjener noe bedre. Med en brukt abrahamsen eller eci vil det spille herlig å varmt med fyldig bass.. og med f.eks en cayin vil det bli snertent og spenstig.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uttrykket "vs" betyr at du lar to produkter konkurrere mot hverandre, som i B&W DM683 vs Dali Ikon 6. Og du mener ikke å spørre om hva som er best av NAD Viso Two Og B&W CM1. (Antar jeg).

Men over til spørsmålet ditt: Jeg tror dette vil være en bra match. Har så vidt hørt på Viso, og det låter veldig bra, synes jeg. Og NAD er en fin match med CM. Vil råde deg til å ta en lytt på Hi-Fi Klubben!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •