Går dette bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Går dette bra?

Jeg hadde en gammel 80W Technics høyttaler liggende som ikke var i bruk, så testet jeg den ved å koble den til min Creative Megaworks 550 forsterker og det gikk bra. Får bedre lyd i 80watten en jeg gjorde på de små sattelittene som følger med Megaworks. Men jeg har planer om å kjøpe skikkelig hjemmekino, men har bare råd til B&W 602 s3 akkuratt nå.

Tror dere det er bra og ha dem koblet til Megaworks til jeg kan få kjøpt en bedre forsterker?

Takker for svar

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, nå er vel ikke 600 serien til B&W av de mest lettdrevne såvidt jeg vet. Tenker du på forsterkeren som ligger inni suben så ser den litt pinglete ut på papiret ihvertfall? Jeg kjørte mine 604 på en 60w nad forsterker i lengre tid uten problem, men lyden var jo ikke mye å skryte av må jeg si (dog jeg merket det først da jeg fikk høre dem med en kraftigere forsterker). Hva med å starte med forsterker først, og bygge seg utover fra den isteden? Da får du alltid til å utvinne potensialet av høytalerne du kjøper etterhvert iallfall.

En ting er sikkert, du er iallefall ikke alene om å ikke ha råd til en kurant hjemmekino med en gang. De fleste starter jo med et eller to komponenter og bygger seg videre etter hvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja jeg tenker på forsterken inni subben.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp heller et par 600 S3. Er det hjemmekino du skal kan jo disse brukes som bakhøyttalere senere.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    planen er å bruke 602 s3 som fronthøyttalere til jeg får råd til et par 604 s3 som fronthøyttalere. Da blir 602 s3 bakhøyttalere så det er lite poeng i å kjøpe 600 s3 fordi de er ikke gode nok til å matche 604 s3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •