Komplett sorroundanlegg m/ sub og forsterker til 5000-6000kr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Komplett sorroundanlegg m/ sub og forsterker til 5000-6000kr?

Hei!

Jeg ønsker å kjøpe så best som mulig sorroundanlegg til mellom 5000kr og 6000kr (uten frakt). Har kommet over et slikt sett:
    Dynavoice F-3, Proson 8 Black Oak og dette Elkjøp - LG hjemmekinoanlegg

Er det noen som vet hva jeg kan oppleve av kvalitet? Skal brukes på et "lite" gutterom, og trenger derfor ikke å være megakraftig. Men vil kvaliteten være veldig spak og tynn, eller vil jeg virkelig kunne nyte filmer og spilling?

EDIT: Hvor viktig er egentlig forsterker? Burde jeg ta en pakke uten forsterker og få kanskje bedre høyttalere, eller vil en forsterker være nyttig uansett?

Etter å ha lest litt av forumtråder, kommer dette settet også opp: ELTEK AS Noen som vet om jeg burde gå for dette?

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville heller gått for denne pakken hos surround.no Dynavoice Magic F-6-pakke i sort pianolakk.

Men du kan jo også sjekke bruktmarkedet, der for du gjerne litt mere for pengene.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøp det settet som lokie viser til du, så bruker du resten av budsjettet (gjerne litt til) på en surroundreciever. forsterkeren kan du utmerket godt kjøpe brukt. du får da mer for pengene enn ved nykjøp. sjekk finn.no og avtorget.
    sub kjøper du når du får mer penger.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg går for dette Dynavoice Magic F-6 settet jeg fikk tips om, har dere noen tips om hva jeg bør velge av receiver? Bør også sub prioriteres?

Har ikke så god greie, så hadde håpet at dere kunne hjelpe meg med et lite oppsett! Jeg tenker på en Yamaha RX-V461 RDS i Titan farge, men vet ikke om denne vil drive høyttalerne kraftig nok?

I ELTEK settet som er det mest aktuelle, så er 8" bass integrert i høyttalerne. Hvordan vil dette være på Dynvoice settet? Er bassen god nok (på nivå med DynaBel fra ELTEK?)?

Hvis dere kan finne en reveiver med dette settet, og som gjør at prisen blir under 6500kr med Dynavoice Magic F-6 pakka, så har jeg bestemt meg!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •