2xsvs PB-12NSD VS svs PB-12/2 PLUS - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    oh fan, det er det vettu, sjekke dato på inlegget =D ! men flott å se at du er fornøyd, de fleste svsere blir fornøyd uansett, tenkt å gå opp et hakk fra nsd?
    både ja og nei egentlig. men skal eg først gå opp så blir det evt til pb13x2, og det blir enkelt å greit for dyrt. men eg har ingen grunn til å oppgradere, for det spiller så pass perfekt i mine ørerer, at eg ser ikkje at det er verdt de kronene.. eneste er når eg har fest, kunne det på enkelte frekvenser vert litt mer trøkk, men det kommer seg jo for håpentligvis nå med nye ht :-D

så nei, så lenge de er kalibrert skikkelig, så har vertfall ikkje eg mangel på bass, men det er ett must da, uten det så er det litt forferdelig å høre på egentlig :P

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    overraskende svar, det at du synes det spiller perfekt pleier som regel å være AKKURAT grunnen til at det etterhvert står 2 bikkjehus istedet for 2 kattehus i stua. Men er enig, manger litt på enkelte frekvenser under festmusikk

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurdere da Epik om det er midbass mann vil ha

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var de kommet i hus.. så har ikkje eg sovet på 40 timer, nesten, men det høres jo egentlig veldig bra ut da :-D men forsterkeren er jo nok desverre en del for liten... skal prøve å bi-ampe i morgen å se om det er noen forskjell.
    spiller veldig reint og fint, men det er ikkje noe voldsomt skyv i bassen da, men det skyldes nok at det ikkje er spikes ¨på de, og at forsterkeren er for liten..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •