høytalere til vsx-lx70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

høytalere til vsx-lx70

vurderer å kjøpe nye front ht. . . er på jakt etter noe som min pioneer vsx-lx 70 klarer og drive.
    er på jakt etter noe med litt "futt" i, men bass trøkk, dynamik, blir brukt til rock, metal, film og litt pop, tecno og r&b.

grunnen til at eg vil bytte er at mine ht er for lys i toppen, diskanten blir veldig dominerede, veldig skjærende. trenger noen som er litt mørkere i lyden, har ikkje noe behov for å kunne spille pshyco høgt, men må kunne holde en fest.
    har sett litt på klipsch rf 82, dali helicon 400 og sa 1750..... noen andre forslag..... pris rundt 10000kr, brukt og nytt går fint...

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    vurderer å kjøpe nye front ht. . . er på jakt etter noe som min pioneer vsx-lx 70 klarer og drive.
    er på jakt etter noe med litt "futt" i, men bass trøkk, dynamik, blir brukt til rock, metal, film og litt pop, tecno og r&b.

grunnen til at eg vil bytte er at mine ht er for lys i toppen, diskanten blir veldig dominerede, veldig skjærende. trenger noen som er litt mørkere i lyden, har ikkje noe behov for å kunne spille pshyco høgt, men må kunne holde en fest.
    har sett litt på klipsch rf 82, dali helicon 400 og sa 1750..... noen andre forslag..... pris rundt 10000kr, brukt og nytt går fint...
    ingen som har noen formeninger??? forslag???

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •