Bowers & Wilkins synspunkter?!! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 108 av 108
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har hørt akkuratt det du sier jeg også. Men har aldri hørt den selv. Synes egentligt det er veldig merkeligt at de ikke har klart å lage den like god som de andre høytalerene i serien. Jeg er i allefall utrolig fornøyd med mine 685. Jeg blir like overrasket hver gang jeg hører på de. Utrolig masse bass som kommer utifra de små kassene der Dessuten er det en stram og presis bass.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Flere her som syns centern i den nye 600 serien er dårlig? HTM61 det er snakk om, innestengt bokslyd. Leste også en test, hvor den fikk relativt slakt i forhold til resten av serien !!
    Jeg skjønner hva du mener. Jeg opplevde HTM62 som noe innestengt sammen med 683ene i front, men det var før jeg brukte rom-korreksjon. Nå låter det relativt sømløst og klangen er mer lik/bedre. Har vurdert å oppgradere til HTM61 som vil være det naturlige valget sammen med 683.

Newcomer Darthmaniac sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har HTM61 sammen med 604 S3 og er meget fornøyd. -er diskanten er skarpere en 604 (den er helt ny) og jeg bruker Nad 272 brokoblet for å drive den. Bruker Doxa 70 silver signatur MK 2til 604 og det effekt trinne er mykere i diskanten end Nad-en.

Alle B&W jeg har hørt har litt skarp diskant det går fint å stille ned diskanten til-2 men ikke mer på mitt anlegg.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye høyttalermodeller fra B&W - Lyd og Bilde regner med de har bomma på prisen på CM9 her asså.. kommer den på 15000kr... da tror jeg det blir min neste høyttaler, selv om jeg hadde tenkt å sikte mot 800 serien :P.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CM5 virket ikke dum

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Hvordan tror dere CM9 er opp mot XT4, har tenkt litt på XT4. Enten det eller gå helt opp på 804.

Edit: Skal drives av en Denon AVR4308.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valo
    Hvordan tror dere CM9 er opp mot XT4, har tenkt litt på XT4. Enten det eller gå helt opp på 804.

Edit: Skal drives av en Denon AVR4308.
    Dersom du skal bruke en Denon receiver til å drive dem ville jeg faktisk vurdert noe annet enn B&W siden B&W og Denon etter min erfaring er en særdeles dårlig match med kjedelig og uengasjerende lyd som følge. Dali f.eks.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Dersom du skal bruke en Denon receiver til å drive dem ville jeg faktisk vurdert noe annet enn B&W siden B&W og Denon etter min erfaring er en særdeles dårlig match med kjedelig og uengasjerende lyd som følge. Dali f.eks.
    Lenge siden jeg har prøvd Dali nå så mulig du er inne på noe der. Og det er mulig det var NAD forsterkeren som gjorde at jeg gikk over til Denon/B&W. Likte den kombinasjonen veldig godt.

Hvilke Dali mener du jeg bør prøve, du ser om trent der jeg sikter(i kr)?:-?

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •