HJEEELP! Ny Xtz Subwoofer, bare trøbbel... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du har et par XTZer og, har du ikke? Har forstått det slik at du er godt fornøyd?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Vil receiver spille bass gjennom frontene om Subwoofer er slått av?
    Feks ved Stereo eller lignende innstillinger?

Lurer veldig på dette fordi, det hadde vært greit å slippe å justere altfor mye på høytalere eller sub hver gang jeg skal høre på en skive.
    les nå hva jeg skrev i posten over dette da...

så får du svar på det du spør om her... setter du front på small så har reciver ingen forutsetning for å forstå at du har skrudd av sub og selvsagt vil ikke da frontene plutselig overta og begynne å spille bassen som subben skulle....

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Du har et par XTZer og, har du ikke? Har forstått det slik at du er godt fornøyd?
    Joda, stemmer det. Har to 12-tommere og er strålende fornøyd. Jeg sliter imidlertid ikke med noen stereo-problematikk som trådstarter her da jeg kjører stereo separat via en Denon 1500AE og da uten sub, men jeg regner med at de duger bra på musikk også. Musikk-dvd`er låter i alle fall fortreffelig...

Til trådstarter: du kan kjøre musikk i Pure direct om du ikke vil ha med sub i stereoavspilling. Da spiller det heller ingen rolle om du har stilt inn frontene til small eller large da pure direct overstyrer dette (men det gjør ikke ikke f.eks STRAIGHT-innstillingen)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •