Radioshack

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Radioshack

Newcomer CookieMonzta sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Radioshack

Jeg har nettopp fått en SVS SB12-Plus inn døra her.Denne brukes til ett rent stereo-oppsett med stativhøytalere. I den forbindelse så må jeg kalibrere "sinnataggen",men hvor får jeg kjøpt Radioshack-måler? Lsound har de ikke på lager. Ønsker helst å kjøpe den i Trondheim,men ingen betingelse.

Noen som vet?

CookieMonzta

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CookieMonzta
    Jeg har nettopp fått en SVS SB12-Plus inn døra her.Denne brukes til ett rent stereo-oppsett med stativhøytalere. I den forbindelse så må jeg kalibrere "sinnataggen",men hvor får jeg kjøpt Radioshack-måler? Lsound har de ikke på lager. Ønsker helst å kjøpe den i Trondheim,men ingen betingelse.

Noen som vet?

CookieMonzta
    AVshop.no / Velkommen har, denne er digital og er litt dyrere, har selv bestlit en der idag pga lsound ikke hadde

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    AVshop.no / Velkommen har, denne er digital og er litt dyrere, har selv bestlit en der idag pga lsound ikke hadde
    Vil faktisk ikke anbefale den digitale, den analoge er enklere å bruke og anbefales. Prøv å bestill den fra utlandet, eller vent til de har fått den inn igjen her på berget...

Newcomer CookieMonzta sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Vil faktisk ikke anbefale den digitale, den analoge er enklere å bruke og anbefales. Prøv å bestill den fra utlandet, eller vent til de har fått den inn igjen her på berget...
    Takk for tipset,da jeg ønsker å gjøre dette enklest mulig.Men vente til feks Lsound får den inn? Det kommer litt an på,da jeg helst skulle ha kalibrert sub`en igår.

Får vel bare smøre seg med tålmodighet da og bruke ørene best mulig.

CookieMonzta

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CookieMonzta
    Takk for tipset,da jeg ønsker å gjøre dette enklest mulig.Men vente til feks Lsound får den inn? Det kommer litt an på,da jeg helst skulle ha kalibrert sub`en igår.

Får vel bare smøre seg med tålmodighet da og bruke ørene best mulig.

CookieMonzta
    Det er ikke noen forum medlemmer i nærheten som kan låne bort sin måler noen timer?

Ellers så kan du bruke tiden til å laste ned og lese deg opp på REW (Room EQ Wisard) så har du et program som gjør det hele enda morsommere.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •