Sidehøytalere på stativ.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sidehøytalere på stativ.

Er på utkikk etter ett par høytalere på stativ for å gå fra 5.1 til 7.1. Har en Onkyo 605, Dali r1000 bak, Dali 8008 foran, Dali c1000 center og en eltax sub.

Har ikke plass til å veggmontere så må være på stativ. Og har ellers ikke lyst til å bruke så mye penger på det. Er vel ikke så mye forskjell fra 5.1 til 7.1 så blir det for dyrt så lever jeg med 5.1

Noen konstruktive forslag?

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bør jo helst velge samme type høyttaler som dine to surround back høyttalere, i hvertfall samme merke. Dette for at forflytningen av lyden bakover i rommet skal skje uten for store endringer i lydbildet. Det er bare hvor lyden kommer fra som skal endres, ikke lydbildet. Det kan derfor bli lite vellykket med f.eks. høyttalere av helt annen karakter i ditt oppsett.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det jeg var redd for.. Ser på Hifi klubben at de høytalerne jeg har er litt over det jeg tror jeg skal ta meg råd til. Får leve med 5.1 da Har liten stue så er ikke så langt fra de bak..

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenker å lage en kino med 11.2 oppsett og forstår godt frustrasjonen angående kostnadene her. Jeg stilte selv samme spørsmål til flere når jeg skulle bestemme meg for ytterligere høyttalere. Svaret ble det samme som du fikk dessverre :/ og da blir det jo fort dyrt med gode høyttalere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •