passer rf-82 utstyret mit?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

passer rf-82 utstyret mit?

hei

jeg skal nå snart bytte ut høytalerne mine, i et par klipsch rf-82. Fra før av har jeg en yamaha rx-v661 og et par embla tinea monoblokker, vil dette passe bra med rf-82?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    hei

jeg skal nå snart bytte ut høytalerne mine, i et par klipsch rf-82. Fra før av har jeg en yamaha rx-v661 og et par embla tinea monoblokker, vil dette passe bra med rf-82?
    ?

Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Nermeste eg kommer denne komboen som eg har hørt, er Klipsch F-3 og dem minste men nyeste embla blokkene i sammen med en thule for forsterker. Det funket kjempefint, virket som at blokkene hadde kjempe kontroll og det ble ikkje en "typisk ice lyd" som kan vere kjedelig på klipsch. Eg tror du blir fornøyd, men det finnest bedre matcher

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnus14
    Hei. Nermeste eg kommer denne komboen som eg har hørt, er Klipsch F-3 og dem minste men nyeste embla blokkene i sammen med en thule for forsterker. Det funket kjempefint, virket som at blokkene hadde kjempe kontroll og det ble ikkje en "typisk ice lyd" som kan vere kjedelig på klipsch. Eg tror du blir fornøyd, men det finnest bedre matcher
    bra å høre at embla vil passe bra hvertfall. Men det er egentlig yamahaen jeg er mest bekymret for at blir det svakeste leddet her, med tanke på at dett er en budjsetmodell, men har også tenkt litt på og kjøpe en seperat dac eller cd-spiller, vil frks en hk hd970 eller beresford dac fra usa fungera bra med klipsch

Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nokk at yamahaen blir svakeste ledd ja, men det er jo en grei forsterker? Vet at yamaha og klipsch er noe i samarbeid en hk spiller tror eg ikkje vil utgjør di store underverkene, men kan jo være (har ikkje prøvd selv) en bra dac kan derimot gjøre susen.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom Yamahaen får hjelp av en effektforsterker så er den på ingen måte noe svakt ledd ! Utrolig god prosessor til prisen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Dersom Yamahaen får hjelp av en effektforsterker så er den på ingen måte noe svakt ledd ! Utrolig god prosessor til prisen.
    ser du har en cd-spiller med yamahaen som preamp, men hvordan oppfater du dacen i yamahaen vs den i cd-spilleren

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg bare kjørt analogt til Yamahaen, så jeg vet faktisk ikke ops:

Men jeg har forsøkt den som avspiller av musikk (cd) med blu-ray spilleren som kilde. Det fungerte faktisk bra det også, tror Yamahaen er bra nok den. Men en dac i cd spiller til noen tusen er nok bedre. (skulle jeg tro )

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Nå har jeg bare kjørt analogt til Yamahaen, så jeg vet faktisk ikke ops:

Men jeg har forsøkt den som avspiller av musikk (cd) med blu-ray spilleren som kilde. Det fungerte faktisk bra det også, tror Yamahaen er bra nok den. Men en dac i cd spiller til noen tusen er nok bedre. (skulle jeg tro )
    ja det er jo logisk, tror nok det blir en beresford dac på meg da. Eneste som blir surt med seperat dac er at jeg ikke kan bruke romkoroksjonen uten og måtte gå igjenom en ad/da prosseses, og da svarer det seg jo ikke akkurat med seperat dac

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •