Audio Physic Minos subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Physic Minos subwoofer

Noen som her erfaring med denne subben til hjemmekino?

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prøvd Minos, men har hatt Rhea som er forgjengern om jeg ikke tar helt feil. Dette er bra greier helt klart, men koster jo FLESK da. Har du råd er det bare å kjøre på. Spiller fantastisk bra både til Musikk og Kino.
    Hva slags utstyr kjører du ellers?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Aerial høyttalere rund baut. Jeg har også 2 Aerial SW-12 subber men bruker de kun til å "forlenge" mine fronthøyttalere så de spiller all bass fra disse under 40 Hz. Dette har jeg gjort fordi jeg har prioritert musikk til nå. Jeg har da satt sub = No i min surround processor. Jeg tenker derfor å på å anskaffe en ekstra sub til kun LFE/kino. (Min surroundprosessor er slik at den da ikke vil sende annen bass som er x-over fra f.eks. senter eller surround høyttalere til LFE utgangen, men til frontene fordi de er satt til FULL.) Så da vil jeg få dypbass fra i alt 3 subber og tenkte det ville være bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Minos på plass for noen uker siden. En helt fantastisk sub! Gjengir bass ned mot 10Hz og det låter stramt, presist og mektig! Brukes nå kun for LFE og kompletter mine Aerial SW12 veldig bra. (Aerial'ene benyttes ikke til LFE, men kun til å komplette front kanalene under 40 Hz).

Dessverre er Minos nettopp gått ut av produksjon (jeg sikret meg det siste eksemplaret...). De er visst litt for kostbare å produsere i nåværende utgaver med avrundede hjørner osv. Men Audio Physic kommer visst med noen nye subber etter hvert. Blir sikkert ikke noe dårligere de...!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •