B&w Asw 650

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: B&w Asw 650

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w Asw 650

Heisann alle sammen, dette er min første post her på forumet og poster derfor i spenning. Jeg lurer på om noen har erfaring med B&W ASW 650, 2stk, for å være presis. Hvordan denne oppfører seg med musikk, hvordan den fungerer i film og eventulelt hvordan 2stk fungerer sammen. Hvilke type høytaler den liker etc. på forhånd takk for alle svar og formeninger. Fortsatt god kveld!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hei

Sitat Opprinnelig postet av Watcher
    Heisann alle sammen, dette er min første post her på forumet og poster derfor i spenning. Jeg lurer på om noen har erfaring med B&W ASW 650, 2stk, for å være presis. Hvordan denne oppfører seg med musikk, hvordan den fungerer i film og eventulelt hvordan 2stk fungerer sammen. Hvilke type høytaler den liker etc. på forhånd takk for alle svar og formeninger. Fortsatt god kveld!
    Har ihvertfall selv vært veldig fornøyd med disse. Brukte de sammen med DM683.

I mitt rom ble det en betydlig forbedring ved å gå fra en til to stk spesielt til musikk når de plasseres ved hver sin fronthøytaler. 2 stk gjør det ofte også slik at det er lettere å få god bassgjenngivelse i flere sitteposisjoner.

Til film var de også bra, min loftstue på 25 m2 ble satt skikkelig i vibrasjon ved lave frekvenser.

De er heller ikke så store slik at de er relativt lette å plassere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •