CLS-215 med CV! A.2.6KW2 og DJ Dean - Turn Up the Lights (Original Version) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har bytta om som du sa og merker faktisk nesten ingen forskjell. Kan kablene ha noe og si? Etter jeg drev å fikla så er det bare LEFT kanalen som går i PROTECTION. Før så var det jo begge to.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn litt OT. Jeg ser han kun kjører på 2,6kw. Der jeg har nad c372 og c272. Jeg har da tenkt å gå til innkjøp av en 2,6kw som skal kjøre bass elementene, også skal jeg kjøre de to andre forsterkerne på diskant/tone. Altså en på hver høytaler. Så snakket jeg med det på hifi klubben om det. Men de anbefalt der bare å kjøre en nad forsterker på begge høytalerne fordi tone/diskant ikke trengte mer watt. Var kun bass elementene som trengte alt watt-en.

Nå vet jeg at bass elementene trenger mye watt. Men er det slik at jeg ikke vil få noe nytte av å kjøre en singel nad forsterker på hver høytaler til tone og diskant. Vil det også være dårlig for de å gjøre det hvis det stemmer med at det kan bli for mye watt???

Intermediate djfreedo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    552
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    prøv å bytte om pluss og minus på en høytaler. om det ikke hjelper er det ett eller annent galt her. på mine al1000 var merkinga på terminalen feil på ene høytaleren så om jeg kobla pluss på pluss på ene høytaleren spilte de i motfase
    Tviler på at det er det som er problemet når det er kun på denne sangen det skjer..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av iskrem
    Har bytta om som du sa og merker faktisk nesten ingen forskjell. Kan kablene ha noe og si? Etter jeg drev å fikla så er det bare LEFT kanalen som går i PROTECTION. Før så var det jo begge to.
    Alle ting har sine grunner! Grunnen til dette er at MELLOMTONEN i RIGHT høytaler er sprengt. Skurrer som ****, spesielt når jeg kjører test tone på 30 Hz. Hahaha.

Ja ja, bra jeg hadde forsikring.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •