Mission M-Cube

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Mission M-Cube

Noen erfaringer med dette?

Skal pensjonere mitt svært gamle CV Sat-system, og sikler på M-Cube. Det ser jo svært bra ut, og testene jeg har lest tyder på at av konevennlige surroundsystemer er dette et betydelig bedre valg enn Bose Acoustimass. Men finner det ikke i Norge, så må da evt. kjøpe det i UK. Mitt store spørsmål er derfor - har noen her inne hørt på dette? Jeg er ute etter høytalere som ikke tar stor plass - ser bra ut (dette er krav jeg er pålagt) i tillegg ønsker jeg selv en akseptabel lydkvalitet. Det blir stort sett til film og musikk på medium lydnivå. Er det verdt pengene? regner med å måtte ut med 8-9k, og det er jo ikke ille - det lå tidligere på 15k

Noen som har testet dette?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy Fasan, jeg må innrømme Mission´s design overhodet ikke tiltaler meg men her er litt info
    Mission M-Cube - vnunet.com
    Nu er der en del annet og velge iblant også, nu slenger jeg bare ut noen .
    JM Lab Sib & Cub ser man av og til brukte, synes de spiller veldig bra.
    http://avforum.no/avnytt/showproduct.../cat/14/page/7
    Kef 3005 er meget velspillende også, men litt dyre. 2005 er mere i den prisklasse du hadde tenkt :
    kef 2005 | Sammenlign Hjemmekinoanlegg Priser Og Informasjon - Kelkoo
    Gallo Nucleus Micro er fantastisk stilige, og selvom prisen med sub TR-1 blir litt over det du hadde tenkt er settet ytterst anbefalelsverdigt, jeg kunne virkelig tenkt meg dette selv :
    Norsk Audio Teknikk AS, Anthony Gallo, Cayin, Gryphon, Bladelius, Audiolab, Respons, Dynaudio, Kimber, Parasound
    Gallo's Nucleus Micro designer speaker , klikk på gallery for å se de i forskjellige farger.
    Gallo's TR-1 Powered Subwoofer
    6moons audio reviews: Anthony Gallo Acoustics A'Dia Ti, Micro Ti, TR1 & TR2 Virkelig en kanon test de får her.
    De små Gallo kommer med veggfeste tror jeg, og en O-ring man kan sette de på, du ser det på et av bildene. Ellers fås stativ også. Man kan også innfelle de i veggen eller taket om man vil, som en spot, helt genialt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe smaken er som baken....

Takk for tipsene. Jeg har faktisk sett på disse tidligere, men kef synes jeg faktisk ikke ser så fine ut. Sib & Cub har jeg ikke funnet til salgs - synes de ser flotte ut, og så at de fikk veldig gode tester - hadde jeg kommet over disse brukt - hadde jeg nok sterkt vurdert å slå til. Gallo synes jeg ser utrolig flotte ut. Jeg kom over dem på finn.no, prisen der var grei, men det var for 7 stykker, og uten sub. Jeg er ute etter 5.1, og jeg vil tro det blir vel tynt i bunnen uten en sub til disse - de går vel ned til 100hz. Med litt romsligere budsjett hadde det vært tingen. Jeg må få byttet ut TVen også, så da må jeg moderere meg litt på høytalere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •