Problemer med subwoofer og xbox 360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med subwoofer og xbox 360

Kjøpte nylig dette opplegget fra elprice, er rimelig fornøyd selv (mitt første anlegg):
    Pioneer/Pure Acoustics hjemmekinopakke HJEMMEKINOPK2 - elprice.no

Problemet oppstår når jeg skal bruke sub'en. Lyden i den når jeg stiller den på maks er veldig lav (testet med en dvd og en live-konsert av Pink Floyd), hjertet hopper ikke ekstra for å si det slik. Når jeg bruker Media Center med 360'n gir den ikke fra seg en eneste lyd. Tror ikke at det er kabelen, en dyr nok kabel jeg kjøpte på hifi-klubben (Argon 5084S Subwoofer Cable). Har fulgt bruksanvisningen som fulgte med suben og har satt kabelen i Input R og Sub pre-out i receiver.
    Om dere trenger mer informasjon så si fra! (har optisk kabel fra xbox til receiver, er surround, men ingen sub. Merk at dvd-ene som jeg spilte av som hadde svak lyd i suben var også spilt fra xboxen).

edit: Testa nettopp Assassin's Creed og det er svak lyd i suben, da har jeg stilt den inn på maks på baksiden. Må ha foten på for å merke vibrasjonene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarte å fikse det selv, endra fronthøytalerne til small fra large. Rart det ikke skjedde automatisk, og enda rarer at suben ikke reagerte i media center på den innstillinga. Jaja, det er i boks nå!

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøving og feilng gjør mester! Lykke til med nytt oppsett .... Og velkommen skal du være til forumet!

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der var sinnsykt billig! Og ser jo ut til at kundene er fornøyde også

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker
    Er godt fornøyd ja, kommer nok til å bygge det ut om noen måneder/år når jeg har mer penger å rutte med.
    Kunne dog vært noe høyere lyd i sub'en fortsatt, men det er ikke ille nå. Får prøve meg litt mer frem!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •