JM-Lab 926 Electra

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

JM-Lab 926 Electra

Noen som har erfaring med denne høytaleren?
    Er den tungdreven?Lurer muligens på å kjøpe et par brukt,Hvor mye er noen slike verdt?Takker for all tilbakemelding.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sofasnoken
    Er den tungdreven?Lurer muligens på å kjøpe et par brukt,Hvor mye er noen slike verdt?Takker for all tilbakemelding.
    Hva er budsjettet ditt?? 926 er en bra høyttaler det, men i mine ører finner du mye bedre alternativer.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

926

Har de selv jeg og det er en bra høttaler, men det handler om matsing av elektronikk. De kan vere vansklige og få til i diskanten men jeg har funnet en god match i Krell.
    De behøver ikke all verden av krefter for og spille bra men våkner skikelig til liv om gir de skikkelig krefter.
    100-150 burde vere mer en nok krefter til disse, fungerte i alle fall bra på min forige Krell som var på 2x150 watt.

Men om du har mulighet til og prøve de på din elektronikk eller ennå bedre hjemme hos deg selv så kan finne ut om du får det beryktede problemet med diskanten på de.

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med de og bruker nå en Krell på 250 watt på de!

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

De burde ha en forsterker med litt krefter i for å våkne til liv. Kan bli noe masete i diskant området med feil elektronikk (lydkilde/forsterker) Er ikke helt sikker på hva prisen på brukten ligger på nå. Men hvis tilstanden er ypperlig ville jeg tippet noe under 15k.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt meg Focal 926 Electrahøytalere nå,var og hørte på di og ble frelst..
    Noe av det beste jeg har hørt,Meget fornøyd.Lurer på vilken forsterker som passer best,har en Rotel 991 og en carver A500x..Valgets kval..
    Ble demonstrert med en onkio til 15k..

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Har kjøpt meg Focal 926 Electrahøytalere nå,var og hørte på di og ble frelst..
    Noe av det beste jeg har hørt,Meget fornøyd.Lurer på vilken forsterker som passer best,har en Rotel 991 og en carver A500x..Valgets kval..
    Ble demonstrert med en onkio til 15k..
    Det er bra du ble fornøyd. Ville ikke hatt Rotel på Electrane. Som jeg skrev, så bør elektronikken matche. Parasound og Vincent ville ha funket meget bra. Var og fyldig klangbalanse. Har en kamerat som hadde Vincent SP-T100 på 926. Låt meget bra. Carver har jeg ikke hørt, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •