Morsomt..mine høyttalere er myteomspunnet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Claus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Morsomt..mine høyttalere er myteomspunnet

http://www.agoraquest.com/viewtopic...._page_number=1

Denne tråden har også en link til Sony's "white paper" på modellen, side 3 tror jeg.

Man kan begynne å lure. Høyttalernes bygge og detaljkvalitet er i en kategori man ikke forventer i denne prisklassen

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "The reason I usually don't recommend these speakers to people is that Sony has no track record of keeping up with their speaker line. For example, if someone buy a set of 5 speakers today, would they be able to find a matching pair when they decide to upgrade to a 7.1 system in 2-3 years?

Or if someone start with a pair today, can they get the other speakers for a 5.1 or7.1 setup later?

If Sony comes up with new models 2 years from now, will they look similar?

These are the reasons why I generally like to tell people to get brands like Paradigm or B&W. Or Monitor... While they have upgraded their lines over the years, you can generally match the newer versions with the older ones with no problem. And you know 2-3 years from now, B&W and Paradigm will still be making and marketing speakers.

If someone likes the SSXs, and future upgrade/matching is not an issue, then by all means consider them"

Newcomer Claus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    "The reason I usually don't recommend these speakers to people is that Sony has no track record of keeping up with their speaker line. For example, if someone buy a set of 5 speakers today, would they be able to find a matching pair when they decide to upgrade to a 7.1 system in 2-3 years?

Or if someone start with a pair today, can they get the other speakers for a 5.1 or7.1 setup later?

If Sony comes up with new models 2 years from now, will they look similar?

These are the reasons why I generally like to tell people to get brands like Paradigm or B&W. Or Monitor... While they have upgraded their lines over the years, you can generally match the newer versions with the older ones with no problem. And you know 2-3 years from now, B&W and Paradigm will still be making and marketing speakers.

If someone likes the SSXs, and future upgrade/matching is not an issue, then by all means consider them"

Personlig driter jeg i den "problematikken", det siste utsagnet er mest aktuelt for meg. Dette er imidlertid sikkert viktig for noen, og da bør man selvfølgelig ta hensyn til det- hvis påstanden om sony's R&D filosofi er korrekt da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •