KEF XQ Serien tll RX-V3800 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer PROSJEKMINATOR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av utrolig
    Det er også godt mulig.

Men du må huske på at Kef våkner ikke skikkelig til live før du gir de en strømsterk forsterker. Ville anbefale deg å teste med ett effektrinn (Arcam, NAD er de jeg har hørt på Kef og jeg kan anbefale begge

Takk for tipset. Tror jeg skal prøve det.
    Når en først har gitt litt penger for skikkelige høytalere, er det jo greit at en får mest mulig glede av dem:-D

Testet forresten Yamaha Suavo W900 subben i dag. Den satt som en kule, hele huset ristet bokstavlig talt De skal jeg ha meg når kontoen er oppe å går igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer sterkt KEF HTB2 til mine Anthony Gallo A`Diva TI høyttalere. Jeg jobber i en butikk der vi selger denne, men syntes ikke den leverer noe serlig mye lyd. Energy 10" (riktignok firkantet og stygg) knuser jo denne lille flisa... Kan det være fordi HTB2 bare er blitt spilt med i et par timer. Rommet er jo enormt da det er et varehus, hvordan opplever dere som har denne suben at den funker?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HTB2 Subben vil ha en par timer for både hovedelementet og radiatoren løsner. Og som sagt så er plassering ganske vesentlig når det gjelder denne subben. Tror nok subben vil matche Gallo'ene dine på design iallefall =)

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av utrolig
    HTB2 Subben vil ha en par timer for både hovedelementet og radiatoren løsner. Og som sagt så er plassering ganske vesentlig når det gjelder denne subben. Tror nok subben vil matche Gallo'ene dine på design iallefall =)
    Den krever nok mer enn et par timer som de fleste KEF høyttalere, men innspilt låter den kanon!

Forøvrig hevder den seg bra i denne testen, der den blir testet opp mot klosser i samme prisklasse, og noen laaangt over....

http://www.lsound.no/download_files/...pdf&site_id=83

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg satt opp HTB2 her hjemme, men er ikke spesielt fornøyd med lyden. Tipper det blir mye bedre etter den er brukt noen timer og jeg får justert litt etterpå.

Newcomer PROSJEKMINATOR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte designet på HTB2 utroligm godt og lyden i testrommet var bra. men jeg går selv for Soavo SW900, da jeg syntes de ga utrolig trykk og spillte perfekt sammen med resten av oppsettet. Også er det litt digg å kunne justere subben fra Reclineren:-D .
    Må bare få betalt ned XQ40`ene...tar litt tid:???:
    Da jeg hadde Sw900 hjemme og filmene mine falt ned fra hyllen mens jeg så på X-men 3, da bestemte jeg meg , Må bare sikre DVD samlingen litt bedre

Newcomer seasupplies sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter selv å vuderer å kjøpe xq40 og lurer litt på om noen har fått prøvd denne med en Arcam a32?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •