Hvilken CD-spiller og forsterker til JM Lab 915.1?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken CD-spiller og forsterker til JM Lab 915.1?

Har gått til anskaffelse av et par JM Lab 915.1 høytalere, men hvilken CD-spiller og forsterker kan anbefales til disse høytalerene?
    (hva med Cambridge Azur 840 A og 840 CD?)

Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. har selv electra 920. Det er veldig dynamiske, klare og festlige høytalere. Liker strømm men trenger ikkje flere hundre watt for å fungere. Har hørt at dine electra 915.1 skal være noe vanskeligere å drive pga lavere ohm. Cambridge tror eg kunne passe ganske greit egentlig. Lyden i Cambridge er jo veldig bra til prisen. Har selv prøvd 640v2 CD og dvd57.

Av elektronikk bruker eg selv: se signatur

Noe som er veldig bra på jmlab er meridian. Dukker opp på brukten av og til og er veldig bra! Var foreksempel en 557 2x200 watter til 8000kr. Er også en del spillere fra dem ute og går også. Sjekk brukt markede og se hva du finner, får mye mer for pengene da. Menn er jo kjetk med nytt da

Meridian 557 for 7990! her er link til en brukt meridian effekt forsterker. Denn tørr eg påstå slår Cambridge ned i støvlene

PS. kan du si meg hva du måtte gi for dine 915.1?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Magnus
    Takk for din fine tilbakemelding! Før jeg går i stand å kjøper Cambridge elementer, så skal jeg lete på internett etter noe pent brukt av Meridian (blant annet linken du sende med)! :-)

Jeg ga 10.000,- kr. for mine jmlab høytalere og har (etter min egen mening) fått mye for pengene der! :-)

Takk for hjelpen!

Mvh
    Svennert

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •