Hvor viktig er bakhøytalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer K3nt_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor viktig er bakhøytalere?

Til hjemmekino hvor viktig er kvaliteten på bakhøytalere? Tenker på hvor mye de får lyd og i hvilken stand du klarer å skille ut kvaliteten.

Oppsettet mitt
    Projector - Epson TW700
    Forsterker - Onkyo TX-SR605 [ link ]
    Høytalere - B&W DM685 [ link ]

B&W DM685 brukes i dag til fremhøytalere. Jeg vurderer å kjøpe B&W DM683 gulvstående til front senere men i dag er ikke økonomien der. Er det da verdt å kjøpe stativhøytalere til 1000kr i mens? Høyttaler - Stativhøyttaler | Hi-Fi Klubben: ARGON 6210S Høyttalere

Evt i hvilken rekkefølge bør jeg prioritere lyd fra nå av? Med utgangspunkt bare har de B&W stativ fremme så langt? I hvilken rekkefølge bør jeg kjøpe øytalere/sub?

Takk for alle svar.

Hilsen
    Hjemmekino Nooben!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ville ventet til økonomien seie du kan kjøpe dm683, brukt 685 som bakhøyttalere og kjøpt tilhørende senter htm61 når du får råd til den. denne trioen av høyttalersett spiller helt kanon isammen. så kan du kjøpe en sub til slutt visst du ikke prioriterer denne foran 683 eller htm61.

når det er sagt mener jeg at på onkyo 605 spiller dm685 veldig bra som front visst du kjøper en sub som kan gi den dypeste bassen. alt etter hva som prioriteres av deg selv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •