Dali 400 info?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali 400 info?

Jeg har fått tak i noen fine Dali 400 høytalere, tror de er fra mitt på 90tallet i følge tidligere eier. høytalerene virker solide og gode og eieren før meg sa at han hadde skiftet ut 6,5'' ellementene da 2 hadde godt i stykker og satt i Dali 450 ellement siden han ikke fikk tak i 400 sine 6,5'' ellementer(han hadde da skiftet alle 4) hvordan finner jeg ut av det? ser dem ikke like ut?er det de samme 6,5'' som står i begge høytalerene? vet noen hvor jeg kan få noe info om dem? de spiller utrolig fint og godt! fikk også med noen spesielle ht kabler som var tvinnet mørkebrune og lysebrune om hverandre der det er 2tynne av hver som er snurret rundt hverandre.

håper på svar av noen som har noe info om disse

Newcomer drake one sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei.
    jeg har hatt både 400 og 450,nå husker jeg ikke om det er så mye forskjell på de egentlig,tror det er forbedret delefilter og porten bak på 450,som gjør alt... ser oxo at du er på utkikk etter stativer,jeg har noe sandfylte Sound Style... mener de er ca 60 cm... ellers har jeg oxo smale (20cm) gulv høytalere for salg... KEF Q55. (og noe litt større)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •