Råd til kjøp av PC-høyttalere.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Råd til kjøp av PC-høyttalere.

Skal kjøpe meg ny PC om en stund. Jeg vurderer derfor å bytte ut mine Logitech Z4. Jeg har til nå vurdert PODSPEAKERS Micropod SE + Microsub 2.1 (Høyttaler - Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben: PODSPEAKERS Micropod SE + Microsub 2.1 Høyttalersystem), Bose Companion 5 (Komplett.no - Bose Companion 5, Multimedia, USB Høyttalere, 2.1 system, Inkl stativ) og d'feldt Audioengine 5 (Komplett.no - d'feldt Audioengine 5 Sort, Aktivt høyttalerpar, 45W, 2 AUX innganger).

Jeg har ikke tenkt å gå over 4000 på høyttalersiden. Høyttalerene skal først og fremst brukes til spill og ipod. En utfordring er at for 4k kan jeg kjøpe et par Tannoy Fusion 1 og en CAMBRIDGE Azur 340A SE. Er de en bedre løsning, selv om plassen er begrenset.

Hvorfor skal livet være så vanskelig?

Er det noen som har erfaring med disse høyttalerene eller har andre gode forslag?

Takk for eventuelle svar.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blue Sky EXO?

Har du sjekket ut Blue Sky EXO?
    Har selv Logitech Z2300, men etter å lest testen av denne i Hjemmekino bladet så fikk jeg lyst på dette oppsettet.
    Vet ikke hvordan det er å få hørt og sett dette oppsette, men Belco - Website Interface selger denne iallefall. Har Bose anlegget på jobb, men har ikke fått testet det godt nok til å ta en skikkelig vurdering, men Bose er jo kjent for sitt og du gjør sikkert et bra kjøp der også.

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en titt på billige nærfelts aktive studiomonitorer. Disse er laget for at du skal kunne sitte nærme og høre på musikk. Tannoyene er ikke det.

For eks: Behringer B2030A monitorer til 3000,- for paret. Logg på : Instrumentbutikken.no

Eller: Fostex monitorer 1600,- for paret.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •