Noen som kan demonstrere SVS sub i grenland/Vestfold???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer JOSO sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kan demonstrere SVS sub i grenland/Vestfold???

Har lånt en JM Lab SW900 sub av en venn av meg da han skal selge denne, og jeg lurer på å kjøpe den. Ingen tvil om att den låter bra, men jeg har lest en del om SVS subene, og lenge hatt lyst på en, men har ennå til gode å høre dem. Lurer derfor på om noen i Grenlands området har en PC Plus 20-39, PB 12 plus eller PB 13 Ultra :-D som de er villige til å demonstrere for meg og kameraten min. Vi kan vel også ta en tur til Vestfold traktene hvis det skulle være noen der.
    Har lite lyst til å handle før jeg er sikker. Her har SVS fansen full mulighet til å påvirke stort.

Er det ellers noen som har erfaring med begge disse merkene tar jeg gjerne i mot tips.

Newcomer littdessperat sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JOSO
    Har lånt en JM Lab SW900 sub av en venn av meg da han skal selge denne, og jeg lurer på å kjøpe den. Ingen tvil om att den låter bra, men jeg har lest en del om SVS subene, og lenge hatt lyst på en, men har ennå til gode å høre dem. Lurer derfor på om noen i Grenlands området har en PC Plus 20-39, PB 12 plus eller PB 13 Ultra :-D som de er villige til å demonstrere for meg og kameraten min. Vi kan vel også ta en tur til Vestfold traktene hvis det skulle være noen der.
    Har lite lyst til å handle før jeg er sikker. Her har SVS fansen full mulighet til å påvirke stort.

Er det ellers noen som har erfaring med begge disse merkene tar jeg gjerne i mot tips.
    hei. hvorfor ikke høre med MadMan om en lytte tur til han..
    han bor i porsgrunn.
    og virker for meg som en som er behjelpelig med deres ønske..

lykke til..

Newcomer JOSO sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, men nå er det for sent. Kjøpte meg en nyere JM Lab sub i dag som skal hentes i morgen :-D . Takk for tipset i alle fall.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •