Bakhøytallere i taket?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bakhøytallere i taket?

Venter på bakhøytallere i posten nå. Og lurer litt på hvordan eg skal best plassere de når de kommer.

I stuen med tv'en min har eg sofaen nesten heilt inntil bakvegen. ca 20cm fra den.

Hvordan tror dere det vil fungere å montere bakhøytallerene i taket i hver sitt hjørne av sofaen? Dette for å få de litt vekk ifra meg. Og kansje stille de at de spiller pittelitt mot bakveggen.

Noen som har andre forslag?

Høytallerene eg har eg Anthony gallo micro.

Skal kjøpe meg en HK receiver med romkorreksjon.

Takker

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Har akkurat samme plan, med samme høyttalere (!). Har foreløpig bare testet med å legge de oppe på et gardinbrett bak sofaen. Funker helt OK. Tror det blir bedre å henge de i taket. Så lenge man ikke spiller altfor høyt er det overraskende god lyd i disse små klumpene.
    Har du originale stativer for de? Har gått igang med å lage en opphengsanordning selv, men en utfordring er at skruefestet i de ikke er i mm størrelse, men tommer... fant tilslutt noe jeg kan bruke i en jernhandel i oslo.

mvh Robin

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har bestillt originale stativer og en due som skal brukes som senter. 380kr stk på U4 Anti-Corruption Resource Centre
    kanon bra lyd i høytallerne. men mangler endel mellom tone når du spiller musikk. absolutt en høytaller som egner seg til film ja. gikk fra triangle altea til dette.
    kommer hjem imorgen. så håper alt ligger i posten da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •