Hvilken sub passer inn i dette anlegget?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken sub passer inn i dette anlegget?

Har egentlig på forhånd sett meg ut (pga pris) Xtz. Men er usikker på om jeg skal gå for 10 eller 12-tommeren. På loftstua har jeg Pioneer VSX-915 med Dali Concept 6 som front og Concept CT (forøvrig en samsung q97 50"). Kommer til å kjøpe concept 1 høytalere til å ha bak senere, men trenger først en sub. Jeg liker ikke å spille naboen ut av huset, men er mer optatt av å få en fin og klar lyd. Pleier som regel ikke å spille noe høyt, og det går stort sett til filmer.

Jeg ser at fyndbørsen er nesten 1000 kr billigere enn i norge. Er det noe som tilsier at vi ikke bør kjøpe herfra? Må vel betale toll, men slipper unna litt mhp kronekursen.

Intermediate Even Sundgot sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asaf
    Har egentlig på forhånd sett meg ut (pga pris) Xtz. Men er usikker på om jeg skal gå for 10 eller 12-tommeren. På loftstua har jeg Pioneer VSX-915 med Dali Concept 6 som front og Concept CT (forøvrig en samsung q97 50"). Kommer til å kjøpe concept 1 høytalere til å ha bak senere, men trenger først en sub. Jeg liker ikke å spille naboen ut av huset, men er mer optatt av å få en fin og klar lyd. Pleier som regel ikke å spille noe høyt, og det går stort sett til filmer.

Jeg ser at fyndbørsen er nesten 1000 kr billigere enn i norge. Er det noe som tilsier at vi ikke bør kjøpe herfra? Må vel betale toll, men slipper unna litt mhp kronekursen.
    Xtz er eit bra valg. 12" er den beste av dei, 2 stk 12 er ei god løysning men den koster også litt:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •