Hvor Får Jeg Hørt Audiovectors Si 6 Se Serie I Norge?!?!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 28
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor Får Jeg Hørt Audiovectors Si 6 Se Serie I Norge?!?!?

Noen som vet det? Oslo Hifi Center vet jeg selger Audiovector, men de har ikke denne serien i butikken. Apis i Stavanger og Ålgård selger også Audiovector, kan det hende de har dem inne for demo, noen som vet ?! Eventuelt andre i Norge? Hadde vært utrolig glad viss noen kunne ha hjulpet meg med dette

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg måtte en tur til Danmark for å få hørt SI6 erien.
    Det fantes ingen forhandlere i Norge som hadde disse tilgjengelig for demo.
    Evt. så kan du jo sjekke diverse forum å spørre om det er mulig å få en privat audiens hos en SI6 eier.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Jeg måtte en tur til Danmark for å få hørt SI6 erien.
    Det fantes ingen forhandlere i Norge som hadde disse tilgjengelig for demo.
    Evt. så kan du jo sjekke diverse forum å spørre om det er mulig å få en privat audiens hos en SI6 eier.
    Okei okei! Sitte du igjen med noen tanker og meninger du vil dele med meg, etter du fikk høre disse i Danmark? Og kjenner, eller vet du om noen som har disse,kanskje en bruker her på avforum ? =)

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg likte SI6 sounden veldig bra. Spesielt mellomtone og diskant var meget bar. De manglet dog litt trøkk i bånn.
    Jeg husker ikke hva butikken het, men google SI6 + danmark så finner du sikkert noen sjapper som kan hjelpe deg.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg likte SI6 sounden veldig bra. Spesielt mellomtone og diskant var meget bar. De manglet dog litt trøkk i bånn.
    Jeg husker ikke hva butikken het, men google SI6 + danmark så finner du sikkert noen sjapper som kan hjelpe deg.
    Syns de jeg har trøkker bra egenligt, det skal bli spennende å høre dem selv takk for tips !

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken SI6 var det du hørte wotg? Det kan ikke ha vært Arrete ihvertfall, da må det ha vært feilmatch på elektronikk.

Da jeg hørte Arreten i Tromsø, så ble selv Helicon satt i skammekroken når det gjaldt trykk i bånn, det var uberheftig

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uberheftig faktisk

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trond på Maxwell hifi anbefalte Chario Ursa Major eller Legacy Focus HD fremfor Audiovector SI 6 SE,vet ikke hvilken SI mod.han mente at de var litt kjølige og kjedelige men smaken er jo som baken,må jo prøve og hype opp mine egne da de er ganske så ukjente her i norge hehe

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Trond på Maxwell hifi anbefalte Chario Ursa Major eller Legacy Focus HD fremfor Audiovector SI 6 SE,vet ikke hvilken SI mod.han mente at de var litt kjølige og kjedelige men smaken er jo som baken,må jo prøve og hype opp mine egne da de er ganske så ukjente her i norge hehe
    Bilder, bilder, bilder:-D :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen bilder av Chario,har ikke tatt noen bilder selv ennå,ikke funnet noen bilder av den nye Legacy

Ursa Major

http://www.chario.it/pdf/hi-fi_news/HFN_Ursa_Major.pdf

http://www.chario.it/pdf/stereoplay/Ursa_Major.pdf

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bomba!!!
    Maxwell selger ikke Audiovector.
    Selger Maxwell Chario og Legacy

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS
    Bomba!!!
    Maxwell selger ikke Audiovector.
    Selger Maxwell Chario og Legacy
    jepp og de kunne gi et bra tilbud på Audiovector

denne mailen fikk jeg fra Trond hos Maxwell

ursa major er fantastisk - en utrolig musikkformidler som treffer flere enn deg rett i hjerterota. stort sett alle som lytter til deg faar en sterk positiv folelse for dem.

naar det er sagt saa har jeg for3uker siden faatt inn de aller siste legacy focus HD - de er like gode men paa en litt annen maate - ingen hoyttaler i naerheten av prisen av legacy er saa opplost - den er MYE mer opplost enn baade audiovector og ursa major til sammen. den er rett og slett uhyggelig bra og burde vel vurderes.

Audiovector foler jeg personlig er litt kjolig og kjedelig - men jeg kan gi deg en meget hyggelig pris paa dem - men jeg vil ikke gi deg noen returrett paa dem ettersom jeg ikke anbefaler dem fremfor noen av disse to andre.

jeg har desverre nettopp (i gaar) solg det siste settet av legacy focus HD til en kunde i moss - han var her og lyttet til dem i 20min for han ba meg pakke dem pent i eskene - baade ursa major og focus hd avgir enorms sterke reaksjoner hos lytteren og jeg er ikke forundret over at legacy igjen er vekk allerede etter 3uker !!!

mvh
    trond

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk denne mailen nå men som sagt så er det jo en smak sak uansett om du jobber med hifi eller ikke.

ursamajor har en slags egen magi som er unik - legacy er paa det omraadet bare spektakulaer - ikke direkte magisk.

du faar selvsagt ogsaa fordelen av storrelsen paa elementene til legacy - MEN hvis du virkelig har faatt hjertepumpa i gang med ursa major saa har du nok faatt smaken paa dens unike x-faktor og det kan hende du ikke kommer utenom den.

og husk naa endelig dette; ursamajor er mer opplost enn de fleste - uansett pris (har ogsaa noe aa gjore med at det finnes faerre hoyttalere i hoy prisklasse enn de billige) den taaler ogsaa enormt mye trokk.

saa, kommer ogsaa design inn i bildet - hvis jeg selv maatte velge en av dem privat aa eie resten av livet tror jeg kanskje jeg selv ville gaatt for ursa major - men det er meg.... egentlig er det litt for tidlig aa si ettersom jeg ikke har hatt legacy i mer enn ca 3uker for det ble tomt . ursaen har jeg hatt lenger....

med en gang ble jeg super imponert over live-folelsen fra legacy + opplosning - men jeg folte ursamajor var klart mer MIN hoyttaler. etterhvert som de tre ukene gikk har legacy kommet naermere aa erstatte ursaen i den sammenhengen - vet egentlig ikke hvor det ville endt til slutt...

jeg vet at jeg er litt forvirrende naa - men jeg maa bare vaere aerlig. (men jeg kan i alle fall gjore det enkelt med aa overbevise deg om aa ekskludere audiovector - fro den er ikke paa dette nivaaet - god som den er - og jeg selger den som sagt gjerne - det er ikke det - jeg vil bare at du skal bli mest mulig fornoyd)

husk ogsaa paa at ursamajor ble testet direkte opp mot bogw 802 ? - en b&w til ca 100'000kr altsaa - og ursa major var bedre - paa allle maater - tom opplosning ...

-
    trond

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært på Maxwell uttalige ganger og har IKKE sett Audiovector høyttalere der.
    Mulig de kan skaffe parallelt, men bunnlinjen er nok ikke i nærheten av de produktene de selv importerer.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS
    Har vært på Maxwell uttalige ganger og har IKKE sett Audiovector høyttalere der.
    Mulig de kan skaffe parallelt, men bunnlinjen er nok ikke i nærheten av de produktene de selv importerer.
    den er grei men uansett så kan du gå på Maxwell og bestille deg Audiovector og da regner jeg med at de har noe kjennskap med produktet

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det mente nok han. Han selger jo Chario Ursa Major og Legacy Focus. Uansett om han kan skaffe dem, så tjener nok han mye mer på å selge deg de førstnevnte som han er leverandør av. Hvor kan han skaffe Audiovector fra btw?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten så kom jeg på en ting nå. Kunne det vært at jeg hadde spart penger, viss jeg hadde kjøpt disse Audiovectorene direkte fra Danmark?!?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei,

jeg er Trond Seland fra Maxwell; (maxwell hifi kristiansand)

Ville bare gi en liten kommentar til innlegget her og jeg skal prøve å ikke involdvere omtale av produkter direkte her siden jeg er bransjemann. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å ta en mann i min posisjon på ordet men jeg må allikevel si at det finnes fortsatt noen få entusiaster på den andre siden av disken som fortsatt legget stor vekt på å opptre ærlig og seriøst. Jeg vil kun en ting her i hifi verden og det er å gi ALLE mine kunder absolutt best lyd for pengene! Man kan velge å tro det eller ikke - men heldigvis har jeg ei god portefølge av fornøyde kunder som kjenner meg og vet at jeg legger all mi ære og sjel i å finne det beste for hver enkelt - kunder som kommer igjen og igjen - og tenk på dette: det er faktisk god butikk !!! jeg selger en hel haug med varer og produkter jeg slettest ikke importerer - jeg selger dem fordi de er bra og passer den aktuelle kunden!

Et lite eksempel: jeg har inne Quad elektrostater på demo - de er kjemedyre for meg å ha inne - og jeg tjener mye dårligere på dem enn ting jeg importerer selv - hvorfor gidder jeg å ha dem inne ? Fordi de er meget gode - enkelt og greit - og så vet jeg at de passer for enkelte kunder som vil bli kjempefornøyde med disse. Dårlig butikk men himla moro ! (jeg tjener litt bedre på audiovector enn på quad bare så det er nevnt + at jeg har vel så godt forhold til ljudtema som til neby)

Audiovector får jeg fra den norske delen av importøren Ljudtema som har sin representat willy tangen i oslo - fra han får jeg også NAIM, project(som jeg selger mye av), audioquest osv. Han er meget hyggelig og jeg selger mer enn gjerne et sett med audiovector. Audiovector er et proffesjonelt høyttalerselskap som selger fordi de har gode produkter, riktig distribusjon, god markedsføring og riktig design - mao alt på stell. Legacy og chario har ikke alle disse attributtene like på stell MEN de har vel så gode produkter - de vil sannsynligvis aldri selge like mye men det hindrer dem ikke i å tilby skjulte juveler. Poenget mitt er at hvis man først skal tenke såpass "smart" at man mistenker forhandleren for alltid å selge det produktet som har høyest fortjeneste (hvilket jeg synes er trist å høre men for all del jeg har full forståelse for mistanken - alle kjenner jo ikke meg :-D og det er jo smart å være litt kritisk) så bør man også tenke enda lenger i de baner og utvise litt kritisk holdning til produsenter som er de mest anerkjente - de med best markedsføring - jeg forventer ikke at alle er helt med på hva jeg prøver å si her (jeg er markedsføringsutdannet fra BI og tenker mer på dette enn de fleste) nok om det...

Audiovector er et meget godt kjøp - og hvis designet, brukervennlighet etc scorer mye høyere på denne enn på eks. legacy og chario så er det klart at audiovector kan være et riktigere valg - ikke minst : her er det tale om smak og behag på lyden også ! så det finnes mange som rett og slett vil synes audiovector på alle måter er en bedre høyttaler.

Jeg må goså nevne at jeg er jazz-musiker og er derav meget opphengt i musikalsk og "ekte" lyd men det er slettest ikke alltid jeg ender opp med å selge den typen lyd jeg selv liker - jeg prøver alltid å selge det kunden liker. Mao mange av mine kunder liker en mye mer typisk hifi lyd enn jeg selv gjør - dette forstår jeg og selger i de tilfellene den rette lyden for kunden. (PS! jeg må gjerne være på tomannshånd med kunden for å hjele ham bra - over tlf. og mail er som regel misledende - har mange ganger opplevd å bomme på kunder over tlf og mail rett og slett fordi vi ikke har samme forsåelse av begrepene som beskriver lyd - da er det mye bedre å spille på noe for så å få en kommentar fra kunde)

Og så en veldig viktig ting:

Alle tror de vil ha musikalsk og naturlig lyd ! det kunne ikke vært mer usant !!!! det er ingen skam å velge det som ofte omtales som typisk hifi imponator lyd ! - det trenger ikke være negativt for deg ! man MÅ tenke på hva man blir fornøyd med og ikke hva folk flest omtaler lyden som... all hifi lyd er så langt fra virkligheten uansett...

ja, jeg er forkjemper av typiske musikalske produkter med en viss "magi" eller x-faktor - men magi og x-faktor er relative begreper og man må finne sin x-faktor.

Så til slutt; hvorfor er jeg så "dum" at jeg er 100% ærlig ? jeg er faktisk så dum at jeg tror jeg tjener mest penger på det - jeg tror kunder oppfatter dette når de blir kjent med meg og skjønner at jeg er flink til å finne det rette produktet for dem - da forteller de dette til vennene sine som også kommer til meg og handler. Jeg kan ikke vinne alle kunder - langt i fra - og det har jeg heller ikke tid til - men jeg ønsker å bruke tiden min på de kundene jeg liker å jobbe med og de har jeg heldigvis mange av.

ok - beklager at dette nok kan oppfattes som reklame på slutten men jeg føler det er viktig å kommunisere et inntrykk av oppriktighet fra forhandlerenes side også.

Så hvis noen vil ha videre rådføring fra ærlig hold mht nye høyttalere ta gjerne kontakt - skal ikke utbrodere mer her da det blir feil ihht avforums regler etc. jeg kan i alle fall si at jeg skal gjøre mitt beste for å analysere behovet og ønsket fra kunden og dernest prøve å gjøre vedkommende mest mulig fornøyd uavhengig av hvor meget jeg tjener i denne svingen - det er som i den tiden jeg kjørte bilcross: det kommer alltid flere svinger etter en vellykket en...

PS! skriver dette innlegget bare fordi jeg har respekt for ei smart og kritisk innstilling - ikke fordi jeg er dødelig fornærmet - det er jeg så visst ikke - Det er først hvis noen som kjenner meg omtaler meg som en som selger det med best avanse jeg blir genuint trist og fornærmet. :-D men når noen som ikke kjenner meg påstår dette så er det i større grad et tegn på normal sunn fornuft fra kundens side og det har jeg sans for !

mvh
    trond seland
    maxwell hi-fi as

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trseland
    hei,

jeg er Trond Seland fra Maxwell; (maxwell hifi kristiansand)

Ville bare gi en liten kommentar til innlegget her og jeg skal prøve å ikke involdvere omtale av produkter direkte her siden jeg er bransjemann. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å ta en mann i min posisjon på ordet men jeg må allikevel si at det finnes fortsatt noen få entusiaster på den andre siden av disken som fortsatt legget stor vekt på å opptre ærlig og seriøst. Jeg vil kun en ting her i hifi verden og det er å gi ALLE mine kunder absolutt best lyd for pengene! Man kan velge å tro det eller ikke - men heldigvis har jeg ei god portefølge av fornøyde kunder som kjenner meg og vet at jeg legger all mi ære og sjel i å finne det beste for hver enkelt - kunder som kommer igjen og igjen - og tenk på dette: det er faktisk god butikk !!! jeg selger en hel haug med varer og produkter jeg slettest ikke importerer - jeg selger dem fordi de er bra og passer den aktuelle kunden!

Et lite eksempel: jeg har inne Quad elektrostater på demo - de er kjemedyre for meg å ha inne - og jeg tjener mye dårligere på dem enn ting jeg importerer selv - hvorfor gidder jeg å ha dem inne ? Fordi de er meget gode - enkelt og greit - og så vet jeg at de passer for enkelte kunder som vil bli kjempefornøyde med disse. Dårlig butikk men himla moro ! (jeg tjener litt bedre på audiovector enn på quad bare så det er nevnt + at jeg har vel så godt forhold til ljudtema som til neby)

Audiovector får jeg fra den norske delen av importøren Ljudtema som har sin representat willy tangen i oslo - fra han får jeg også NAIM, project(som jeg selger mye av), audioquest osv. Han er meget hyggelig og jeg selger mer enn gjerne et sett med audiovector. Audiovector er et proffesjonelt høyttalerselskap som selger fordi de har gode produkter, riktig distribusjon, god markedsføring og riktig design - mao alt på stell. Legacy og chario har ikke alle disse attributtene like på stell MEN de har vel så gode produkter - de vil sannsynligvis aldri selge like mye men det hindrer dem ikke i å tilby skjulte juveler. Poenget mitt er at hvis man først skal tenke såpass "smart" at man mistenker forhandleren for alltid å selge det produktet som har høyest fortjeneste (hvilket jeg synes er trist å høre men for all del jeg har full forståelse for mistanken - alle kjenner jo ikke meg :-D og det er jo smart å være litt kritisk) så bør man også tenke enda lenger i de baner og utvise litt kritisk holdning til produsenter som er de mest anerkjente - de med best markedsføring - jeg forventer ikke at alle er helt med på hva jeg prøver å si her (jeg er markedsføringsutdannet fra BI og tenker mer på dette enn de fleste) nok om det...

Audiovector er et meget godt kjøp - og hvis designet, brukervennlighet etc scorer mye høyere på denne enn på eks. legacy og chario så er det klart at audiovector kan være et riktigere valg - ikke minst : her er det tale om smak og behag på lyden også ! så det finnes mange som rett og slett vil synes audiovector på alle måter er en bedre høyttaler.

Jeg må goså nevne at jeg er jazz-musiker og er derav meget opphengt i musikalsk og "ekte" lyd men det er slettest ikke alltid jeg ender opp med å selge den typen lyd jeg selv liker - jeg prøver alltid å selge det kunden liker. Mao mange av mine kunder liker en mye mer typisk hifi lyd enn jeg selv gjør - dette forstår jeg og selger i de tilfellene den rette lyden for kunden. (PS! jeg må gjerne være på tomannshånd med kunden for å hjele ham bra - over tlf. og mail er som regel misledende - har mange ganger opplevd å bomme på kunder over tlf og mail rett og slett fordi vi ikke har samme forsåelse av begrepene som beskriver lyd - da er det mye bedre å spille på noe for så å få en kommentar fra kunde)

Og så en veldig viktig ting:

Alle tror de vil ha musikalsk og naturlig lyd ! det kunne ikke vært mer usant !!!! det er ingen skam å velge det som ofte omtales som typisk hifi imponator lyd ! - det trenger ikke være negativt for deg ! man MÅ tenke på hva man blir fornøyd med og ikke hva folk flest omtaler lyden som... all hifi lyd er så langt fra virkligheten uansett...

ja, jeg er forkjemper av typiske musikalske produkter med en viss "magi" eller x-faktor - men magi og x-faktor er relative begreper og man må finne sin x-faktor.

Så til slutt; hvorfor er jeg så "dum" at jeg er 100% ærlig ? jeg er faktisk så dum at jeg tror jeg tjener mest penger på det - jeg tror kunder oppfatter dette når de blir kjent med meg og skjønner at jeg er flink til å finne det rette produktet for dem - da forteller de dette til vennene sine som også kommer til meg og handler. Jeg kan ikke vinne alle kunder - langt i fra - og det har jeg heller ikke tid til - men jeg ønsker å bruke tiden min på de kundene jeg liker å jobbe med og de har jeg heldigvis mange av.

ok - beklager at dette nok kan oppfattes som reklame på slutten men jeg føler det er viktig å kommunisere et inntrykk av oppriktighet fra forhandlerenes side også.

Så hvis noen vil ha videre rådføring fra ærlig hold mht nye høyttalere ta gjerne kontakt - skal ikke utbrodere mer her da det blir feil ihht avforums regler etc. jeg kan i alle fall si at jeg skal gjøre mitt beste for å analysere behovet og ønsket fra kunden og dernest prøve å gjøre vedkommende mest mulig fornøyd uavhengig av hvor meget jeg tjener i denne svingen - det er som i den tiden jeg kjørte bilcross: det kommer alltid flere svinger etter en vellykket en...

PS! skriver dette innlegget bare fordi jeg har respekt for ei smart og kritisk innstilling - ikke fordi jeg er dødelig fornærmet - det er jeg så visst ikke - Det er først hvis noen som kjenner meg omtaler meg som en som selger det med best avanse jeg blir genuint trist og fornærmet. :-D men når noen som ikke kjenner meg påstår dette så er det i større grad et tegn på normal sunn fornuft fra kundens side og det har jeg sans for !

mvh
    trond seland
    maxwell hi-fi as
    Flott innlegg dette her! Nå er saken den at jeg bor på Karmøy, og jobber i nordsjøen. For å komme meg ut i nordsjøen, tar jeg båt over til Stavanger, så videre med flybuss til Sola. Når jeg ankommer Stavanger har jeg mange timer hvor jeg kan gå gatelangs å se meg rundt. Det var akkurat dette som skjedde på for noen uker siden.

Jeg havnet opp hos maxwell i Stavanger, hvor jeg var for første gang. Fortalte litt hva jeg var ute etter og ble visst rundt av en Sveinung! Jeg fikk høre på noen Chario til 75k paret tror jeg, viss jeg ikke husker helt feil nå. Han mente dette var ett av de beste kjøpa i verden, en utrolig sterk uttalelse spør du meg. I mine ører er det masse som er bedre. Følte ikke disse kunne måle seg opp mot Audiovector på rock heller! Men, det skal være sagt at disse var utrolig klare å en skikklig behaglig lyd på det aller meste. Jeg var også intressert å se nærmere på Legacy, noe han ikke hadde inne på det tidspunktet.

Nevnte også Audiovector til han, men følte ikke han var noe hypp på og selge meg dette?! Var kun snakk om Chario og litt Legacy. Ikke visste jeg at maxwell kunne skaffe Audiovector heller!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gode greier.

Hvis du vil ha en fin pris på audiovector fritt levert til karmøy er det bare å ta kontakt pr. e-mail.

Ellers; med fare for å høres utrolig patetisk ut: UrsaMajor spiller mindre flaterende i stavanger - det er jeg klar over - ikke på grunn av han som har satt de opp men de øvrige forhold. I kristiansand har de vekket stor stor oppsikt blandt publikum. I kristiansand har jeg større lytterom med mer høyde under taket - det trenger de for å kvikkne til og åpne seg opp. Det må vel også nevnes at man egentlig ikke har hørt to høyttalere i forhol til hverandre før man har lyttet til dem under samme forhold - nok om det...

Uansett - ut fra det du sier kan audiovector være mer i din leir.

ok - må vel egentlig ikke skrive mer nå i denne åpne tråden men hvis du ha videre samtale er du hjertlig velkommen til å ta kontakt.

som sagt - audiovector - ingen problem - og det er et knakende godt produkt og et fint hifi kjøp...

trond

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •