Hvor Får Jeg Hørt Audiovectors Si 6 Se Serie I Norge?!?!? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trseland
    gode greier.

Hvis du vil ha en fin pris på audiovector fritt levert til karmøy er det bare å ta kontakt pr. e-mail.

Ellers; med fare for å høres utrolig patetisk ut: UrsaMajor spiller mindre flaterende i stavanger - det er jeg klar over - ikke på grunn av han som har satt de opp men de øvrige forhold. I kristiansand har de vekket stor stor oppsikt blandt publikum. I kristiansand har jeg større lytterom med mer høyde under taket - det trenger de for å kvikkne til og åpne seg opp. Det må vel også nevnes at man egentlig ikke har hørt to høyttalere i forhol til hverandre før man har lyttet til dem under samme forhold - nok om det...

Uansett - ut fra det du sier kan audiovector være mer i din leir.

ok - må vel egentlig ikke skrive mer nå i denne åpne tråden men hvis du ha videre samtale er du hjertlig velkommen til å ta kontakt.

som sagt - audiovector - ingen problem - og det er et knakende godt produkt og et fint hifi kjøp...

trond
    Nå har jeg vært på jobb som dørvakt, og krangla med fulle folk i hele kveld. Drit lei!! Muligens jeg tar kontakt på mail imorgen for en mer nøyaktig dialog. Nå er det senga neste

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS
    Bomba!!!
    Maxwell selger ikke Audiovector.
    Selger Maxwell Chario og Legacy
    Jeg har vært på tlf med Oslo HI-FI senter 2 ganger vedr. Si6 Arretè SE. Begge gangene har selger/selgerne begynnt å dra det over på Burmaster og Audiophysisk. Synes det tydelig kommer frem her at de vil prate om merker de selv importerer. Hvor dumme kan det gå ann å bli når en aktuell kjøper ( jeg har selvfølgelig kjøpt Si6 Arretè SE et annet sted) på høyttalere til 128.000,- bare får servert at de ikke har sjanse til å nå opp til de to nevnte merkene. Jeg nevnte at jeg skulle bytte fra et par B&W 803D, og da fikk jeg vite hvor dårlig B&W var, for det var langt unner Audiovector igjen...:evil:
    Det er sikkert bra saker det de importerer å, men kunden er jo psykisk innstillt på å prate om de han ringte om..., her ble det i hvertfall tapt salg....

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bowerman
    Jeg har vært på tlf med Oslo HI-FI senter 2 ganger vedr. Si6 Arretè SE. Begge gangene har selger/selgerne begynnt å dra det over på Burmaster og Audiophysisk. Synes det tydelig kommer frem her at de vil prate om merker de selv importerer. Hvor dumme kan det gå ann å bli når en aktuell kjøper ( jeg har selvfølgelig kjøpt Si6 Arretè SE et annet sted) på høyttalere til 128.000,- bare får servert at de ikke har sjanse til å nå opp til de to nevnte merkene. Jeg nevnte at jeg skulle bytte fra et par B&W 803D, og da fikk jeg vite hvor dårlig B&W var, for det var langt unner Audiovector igjen...:evil:
    Det er sikkert bra saker det de importerer å, men kunden er jo psykisk innstillt på å prate om de han ringte om..., her ble det i hvertfall tapt salg....
    Haha! Gutta på Oslo Hifi Center er en god gjeng. Jeg har selv vært på telefonen med dem opptil flere ganger, når jeg vurderte Si6 serien fra AV. Det er akkurat som du sier, de havner straks over på Burmester, og i mitt tilfelle T+A.. AV kan ikke måle seg med en av disse på Hegel elektronikk, fordi de hadde snakket med han og han, og han hadde testet det og det, og han var ikke i tvil på at T+A sammen med Hegel var det råeste osv osv. Haha.. Og de har også en dårlig vane med å snakke stygt om andre forhandleres produkter artig gjeng det der !

Newcomer Damnation sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Haha! Gutta på Oslo Hifi Center er en god gjeng. Jeg har selv vært på telefonen med dem opptil flere ganger, når jeg vurderte Si6 serien fra AV. Det er akkurat som du sier, de havner straks over på Burmester, og i mitt tilfelle T+A.. AV kan ikke måle seg med en av disse på Hegel elektronikk, fordi de hadde snakket med han og han, og han hadde testet det og det, og han var ikke i tvil på at T+A sammen med Hegel var det råeste osv osv. Haha.. Og de har også en dårlig vane med å snakke stygt om andre forhandleres produkter artig gjeng det der !
    samme inntrykk jeg har fått.. 2 ganger har jeg vært innom og spurt om merker de fører, bare for å bli ledet over til helt andre produkter som blir anbefalt med floskler som "spilleglede", "engasjement" osv.. uten at selgeren har orientert seg om småplukk som hva slags musikk jeg hører på eller hvor stort rommet de skal stå i er. har halvveis siktet meg inn på Audiovector S3 Super men jeg kommer garantert ikke til å handle dem på OHFS.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du startet jo tråden med hvor det var mulig å få høre på Si6'er. Så da vet du jo ihvertfall nå at det lar seg høre et par Arretè'er på Parasound JC-1 monoblokker hos meg om noen uker Venter enda på de...., det kommer senter å!!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Damnation
    samme inntrykk jeg har fått.. 2 ganger har jeg vært innom og spurt om merker de fører, bare for å bli ledet over til helt andre produkter som blir anbefalt med floskler som "spilleglede", "engasjement" osv.. uten at selgeren har orientert seg om småplukk som hva slags musikk jeg hører på eller hvor stort rommet de skal stå i er. har halvveis siktet meg inn på Audiovector S3 Super men jeg kommer garantert ikke til å handle dem på OHFS.
    Du må overhode ikke handle AV S3 Super hos OHS. Det finnes mangen forhandlere av AV rundtom i Norge. For ikke altfor lenge siden ble også Resonans Lyd og Bilde i Stavanger forhandlere av AV. Du kan jo ta kontakt med dem og høre, om de vil gi deg ett fint tilbud De er hvertfall utrolig hyggelige de som jobber der!

Resonans Lyd & Bilde

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bowerman
    Du startet jo tråden med hvor det var mulig å få høre på Si6'er. Så da vet du jo ihvertfall nå at det lar seg høre et par Arretè'er på Parasound JC-1 monoblokker hos meg om noen uker Venter enda på de...., det kommer senter å!!
    Håper de blir stående hos JFS SS en god stund da, så kanskje jeg rekker å ta meg en liten tur innom, når jeg skal opp på Horten messa

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom Resonans Hifi i stavanger for etpar uker siden, og de skulle snart på kurs i danmark i forbindelse med at de skullle begynne å føre Audiovector..

Edit: Leste din litt for seint Kent Ove..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •