Hjelp til valg av sub. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    skrev feil:P dd10 e selfølgeli best til musikk å svs best til film

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for informative tilbake meldinger =)

var avgårde for å ta en titt på SVS sub'en nylig og har muligens slått fra meg tanken på en sylinder sub med tanke på at den var endel høyere enn jeg regnet med (Ja jeg vet mål står på hjemmesiden) men er alltids noe annet å se irl. Hadde det vært mulig og få den feks i noe som var tilnærmet usherene hadde det muligens fortsatt vært aktuelt.

Skal en tur innom hificenterkjeden i morgen å høre på noen velodyne typer da så får vi se hvor det bærer hende.

Har heller ikke slått fra meg tanken på Usher sine egen sub sw-103 med tanke på at den vil matche høytalerne perfekt også med tanke på videre kjøp av senterhøytaler osv.. Denne ville komme på ca 8000,- Så da er muligheten for å gå til innkjøp av 2 stk. Men reagerte litt på at de fleste sub'ene ligger på opp mot 1000watt på forsterker siden, men på usheraudio sin hjemmeside viser de til powerhandling 100watt. Powerhandling og effektive watt i forsterker er muligens 2 forskjellige ting ?

Skal gi tilbakemelding på hvordan velodyne sparker fra seg....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbakemeldingene jeg fikk på test av velodyne var veldig positive. Men syns til syvende og sist at den virket forholdsvis tung og mørk. Slik som passer best til skikkelig trøkk for film :-D Den var nok den av de jeg så på som det beste alternativet, men med tanke jeg skulle ha dette til et stereo oppsett tok jeg meg frihet til å ta en tur til importøren av Usheraudio.
    Var derfor en tur i Moss og hørte på Usher sin sw-103. Fikk en grei pris fra lokal forhandler så valgte å gå for dette. Ville også kjøre finnishen helt ut med Usher. Men for all del, velodyne var ingen dårlig sub =)

Dette er ikke plasseringen de vil ha i fremtiden. Måtte bare ha en test runde :-D
    Takker til de som kom med innvendinger.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS sin 10" PB10 spiller ypperlig til både musikk og film. Prisen ikke minst 4995,- for denne er et kjempekupp. Har da fått strålende kritikker på musikk fra gururer også her på forumet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •