Primare SP31/A30.5 Søker høytallere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Primare SP31/A30.5 Søker høytallere

Hei folkens..

Jeg trenger litt råd å tips.

Jeg har kjøpt meg Primare SP31 og A30.5 MEN...... Høytallere??

Jeg har fått tilbud på en pakke bestående av jbl`s
    ES90 til front
    Studio LC2 til Center
    Studio L820 til bak
    Velodyne CHT-15R til Subb

Denne pakken kom på rett over 25tusen, noen som har noe formening om den pakken jeg ble anbefalt?

Jeg har tittet på B&W, hadde det vært et alternativ? Tips om andre høytallere?

Alle tips å råd tas imot med STOR takk, rett å slett litt forvirra oppi d hele nå..
    25tusen trenger ikke være noe øvre grense, men jeg tenkte å legge meg i 25-30tusen klassen på høytallere

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Primare

Må bare få lov til å anbefale SA til Primare. Et kult og vellydende oppsett som slår meg er 5 x SA COMET som kan gjøres individuelle med fargekombinasjoner på kasse,frontstoff,deco ringer. SA COMET selges enkeltvis. Senteren heter SA CometAV. SA har og laget noen fine stativer som kommer snart. Litt lavere enn forrige og med litt bedre kvalitet. SA COMET kan også henges på bakveggen som bakhøyttalere. Evt SA TALENT som bakhøyttalere. Så ville jeg nok kjøpt 2 XTC subber med 10" eller en SVS....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forsåvidt et sett med SA høyttalere stående (1230 tror jeg), men har aldri testet de med mitt oppsett med SP31.7 og A30.5. Imidlertid så hadde han som solgte meg forsterkersettet en eller annen SA høyttaler (1750?) og jeg stusset veldig over opplevelsen når jeg hørte det hos ham, men tok nå med utstyret da jeg etterhvert anså rommet, høyttalerne eller kanskje t.o.m et par odditeter av kabler som årsaken til at opplevelsen ikke var som forventet.

Har selv to par med Audio Physic Tempo (Jubileumsmodellen i front og den vanlige bak) og det ble en helt annen ball i vår stue med disse. Veldig fornøyd, men jeg sitter i disse dager å lurer på om jeg skal investere i et T+A 1530 effekttrinn for å forbedre stereo ytterligere.

Etter min mening spiller dette forsterkersettet knakende bra og fortjener et par gode høyttalere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •