Tips til hjemmekinoalegg opp til 25.000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til hjemmekinoalegg opp til 25.000

hei, jeg har tenkt å kjøpe meg hjemmekinoanlegg. anlegget vil bli brukt mest til film å tv men også til å spille musikk.har sett litt rundt, var blant annet inne på hificenteret i bodø, hvor jeg så den nye serien til jbl, es serien.. noen som vet no om dette anlegget eer noe? :-D
    jeg trenger front-høytalere, bakhøytalere, center, reciever og en sub så klart, å er veldig usikker på hva som er bra å hva som ikke er det.. har ett budsjett på maks 25.000 til å bruke på dette. har forsåvidt låst tanken på å kjøpe en HK reciever, men hvilken? er det noen som har noe peiling på oppsett til meg, eller noen ideer på hva som kan gi god lyd å bra trøkk:P hvis jeg skal si noe om rommet er det bare en helt vanlig stue, å blir ikke boende her forever..
    jeg er også Litt opptatt av utseende på anlegget.
    es serien virker jo helt grei, men er det verdt pengene, hvis det blir es serien ville det bli de største høtalerne sub, å center i den serien.. noen som har noe forslag eller gode råd å komme med ville det verdt kjempe fint:-D :-D

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4.990,- SVS SBS-01 5.0 sett
    6.290,- SVS PB12-NSD subwoofer
    6.490,- Yamaha RX-V861 Receiver

Frakt kommer i tillegg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har faktisk i dag akkurat verdt å kjøpt es serien og en hk avr 247.. 24.000 totalt.. fikk høre demo på butikken å jeg likte det jeg hørte :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •