God high-end sub til musikk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

God high-end sub til musikk

Jeg er ute etter linker, praktiske erfaringer eller tips til konkrete sub'er. Den skal i tilfelle kobles på gode høyttalere som går ned til 33Hz (-3dB). Ren tokanals stereoanlegg.

Har fått anbefalt B&W ASW 825.

De bør vel noe under 20Hz for at det skal monne?

Hvor godt høres forskjellen ift slike høyttalere? Først og fremst på orgel og noe jazz/rock? Vil gjerne høre fra noen som mener det er verdt investeringen som disse dyre sub'ene er.

-gthom

Newcomer Whitedmon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sub.

vet ikke hvilken prisklasse du er ute etter, men tomsavini har Revel sub til salgs link til hans kino ligger under:

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/tomsavini

Dette er skikkelige varer!!!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes mange. SVS kommer til å bli nevnt her, og det med god grunn. PRis /ytelse er knall. Nå har de også kommet med en ny Ultra version (som er å få tak i her på berget også).
    Welcome to L-Sound!

Men det finnes fler, men disse koster, Velodyne DD12- 18 er verdt å sjekke ut, DD15 og 18 er det som må til for skikkelig dypbass. Finnes også noen SPL varianter du burde sjekke ut (småtasser, som tar seg godt ut i stua ).
    Hi-Fi Center Kjeden

Ellers sitter jeg selv med en BW ASW850 på mine bw703, det spiller helt rått sammen. Men dette er veldig dyre greier. ASW 825 er helt ok den, spessielt om den skal stå i en stue hvor du vil beholde størrelsen nogenlunde nede.

EDIT: ASW 850 holder greit følge med CV AL1000 hos meg på fest . Det sier jo litt om den. Rock n ROLL!!!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •