anlegg i hus, litt hjelp trengs... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tja, tror ikke det er noen bonus, trenger du så mye gain så tror jeg den er plassert litt feil eller feil fase justert, prøv og flytt litt rundt på den og juster fase og se om du hører noen forskjell..

Newcomer Cyrus the virus sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av smith
    noen som kan hjelpe meg med sub-problemet? skal se film i kveld og vil ha alt til å funke knall da:P

kan det skade subben å skru gain over halv"full"?
    Litt mer Gain går jo ann,, Men jeg tro du har mye å hente med litt prøv og feil..

- Finn deg til rette i SWEETSPOT
    - Få tak i en "Tjener" som kan flytte litt rundt på subben og,,, event. sjekke ut fasene..

Husk at du oxo kan juster gain på LFE i forsterkeren oxo... Bare ikke denne står på -10dbops:

Cyrus

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det med å justere suben gjennom forsterkeren har jeg skjønt at man kan, men jeg finner ikke ut hvor jeg gjør det! har gått inn på manual speaker setup, men var ikke der, bladde litt rundt andre steder men fant det ikke... noen tips?

og synes det er veldig stor forskjell på hvor aktiv suben er fra film til film... prøvde en scene i matrix i sted og det dundra bra, men med samme innstillinger så var det nesten ikke noe rumling i en "eksplosjons scene i jason bourne ultimatum", er det vanlig at det er så stor forskjell fra film til film? begge er vanlige DVDer.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •