Alto Mac 2.4 x 2 på Cerwin vega 1515

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Alto Mac 2.4 x 2 på Cerwin vega 1515

Har kjøpt meg 2 stk Alto mac 2.4 som kjøres brokoblet på hver sin 1515 høytaler, syntes dette fungerer bra, bortsett fra noe støy som høres ved lav lyd og når lyden er helt avskrudd. Det jeg lurer på er om det er andre her som har erfaring med denne kombinasjonen, tenker da på om Alto mac med sine oppgitte 2500 watt kan, eller er overkill for denne høytaleren. Spiller såpass grisehøyt at jeg ikke vet hvor jeg skal la grensen gå... kan kanskje oppleve at det virker til å komme til ett punkt der lyden blir platt eller liksom bare så høy at det føles som den blir litt udefinerbar om noen skjønner, men heller ikke slik at den høres forvrengt ut. Er det fare for høytalerene med disse forsterkerene, eller er det noen der ute som har turd dra ett slikt oppsett helt til smertegrensen, og dermed vet hvor denne er.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver å finne fram på den guiden, men virker håpløst.... kan bare søke med enkle stikkord som 1515 eller alto.... ikke Alto mac 2.4 på 1515 liksom, sukk... Må jeg lese gjennom alle 1200 innleggene for å evt finne noe????

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •