Kipsch Rf83 vs ksp 400 og ksp 300

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kipsch Rf83 vs ksp 400 og ksp 300

Skal bytte ut mine front høytallere (klf10) da disse etterhvert begynner å ha gjort sitt og jeg har lyst til å oppgradere..

Har i ca 1 år prøvd å få tak på ksp400, men disse er tydeligvis svært vanskelig å få tak på. Jeg er ikke så ofte på internett. Så som oftest er jeg for sent ute når noen først er til salgs.

Men jeg har registrert at det til stadighet er brukte rf83 til salgs. Rf83 er jo også å få kjøpt nytt..

Så mitt spørsmål er.. Hvordan låter rf83 i forhold til ksp 400\300 ??

Burde jeg fortsette å prøve å få tak på ksp 400 eller burde jeg bare kjøpe meg rf83?

Mitt oppsett er som følger: Front: klf10
    center: ksp c6
    Bak : ksp s6
    Sub : rw 12 d

JEg vet at ksp 400 eller 300 vil fungere utmerket til dette oppsettet. Men vil rf83 fungere??

Jeg bor forøvrig ikke slik til at jeg bare kan låne rf83 hjem.

Et siste spørsmål.. Finnes det andre gode alternativer i samme prisklasse? Som vil passe til mitt oppsett?

På forhånd takk for svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    drit i klipsch. kjøpt jbl array.

Det er høytalere som virkelig sparker fra seg, men de koster desverrre

har hatt ettpar jbl 1400 til test og jeg må si at jeg er helt målløs. det er helt vanvittig hva de kan produsere av lyd, men de krever myyyyyyye forsterker for å kvikne til liv!.

Det kan jeg si, uten skikkelig! forsterkerkraft er det liten vits å kjøpe de, så investeringen i høytalerene+forsterkerkraft blir ikke akkurat billig, men du verden så herlig det er å høre på .

jeg har også hatt rf83 hjemme og må si at de leverer varene ganske bra, men laangt ifra i samme skala som jbl 1400.

jbl 1400 er ihvertfall en het kandidat til min framtidige hjemmekino.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •