Har nettopp fått ovennevnte (med Dynavoice Definition Finale 10D sub) i hus og det ser jo riktig så lekkert ut! Men er som tidligere nevnt her inne helt grønn når det gjelder høyttalere så håper å få litt hjelp til hvordan jeg skal få maks utteling av anlegget (det skal først og fremst brukes til film) og tenker da på blant annet innstillingene bak på høyttalerne (dB justering på 5.0 høyttalerne og alle de øvrige på sub'en) og innspilling av nye høyttalere samt eventuelle innstillinger på Yamaha'en (RXV 661), samt andre gode tips! Jeg har lest masse her inne på forumet og mye nyttig å ta med seg, men jeg finner lite spesifikt knyttet til Definition serien så hadde spesielt vært artig å høre erfaringer fra andre med disse høyttalerne.

Er det forresten noen som har gode tips til rimelige høyttalerstativ til bakhøyttalerne. De var litt større enn jeg trodde, så de jeg har kan ikke brukes...

Oppdatert:
Glemte å skrive at senterhøyttaleren (DC-5) gir misfarging på CRT tv'en selv om den skal være magnetisk skjermet. Har lest om flere tips her inne, men kan det stemme at dette skal skje, eller bør jeg klage på den? Jeg har ingen hylle å legge den oppå og vanskelig å legge den lenger bak på tv'en da den er så svær, så dette var skikkelig irriterende!!!